به مناسبت هفته تربیت بدنی:

پنج طرح ورزشی با اعتبار 37 میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود

یاسوج(پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد پنج طرح ورزشی با اعتبار 37 میلیارد ریال به مناسبت هفته تربیت بدنی در استان افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۹۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
پنج طرح ورزشی با اعتبار 37 میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود

محمدتقی علوی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه هر سال به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.
علوی با اشاره به اینکه جمعی از مسئولان اجرایی و ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح این طرح‌های ورزشی حضور می‌یابند، افزود: طرح‌های ورزشی افتتاحی این استان شامل زمین چمن مصنوعی، خانه جوان و سالن چندمنظوره است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مکان افتتاح این طرح‌های ورزشی شهرستان‌های بویراحمد، دنا، گچساران و کهگیلویه است.
او افزود: سالن ورزشی روستای گنجه‌ای شهرستان بویراحمد، سالن ورزشی روستای ناصرآباد شهرستان گچساران، زمین چمن مصنوعی شهید افراز شهرستان گچساران، زمین چمن مصنوعی روستای ده ملک شهرستان کهگیلویه و خانه جوان شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا از جمله طرح‌های ورزشی افتتاحی کهگیلویه و بویراحمد در هفته تربیت بدنی و ورزش امسال هستند.
علوی با بیان اینکه محل تأمین اعتبار این طرح‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد شامل ملی، مالیات بر ارزش افزوده و هدایای خاص وزارت نفت است، گفت: میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌های ورزشی ۳۷ میلیارد ریال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار