معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

تمرکز مصاحبه‌ها بر دوری از اعمال سلیقه شخصی و ارتقاء کیفی است

تهران(پانا)- با حضور معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و روسای پردیس‌های دانشگاهی جلسه ستاد مصاحبه استانی داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی در سالن آیت الله هاشمی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تمرکز مصاحبه‌ها بر دوری از اعمال سلیقه شخصی و ارتقاء کیفی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، یوسف بهارلو در جلسه ستاد مصاحبه استانی داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی با اشاره به آغاز فرایند مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا، با شرایط خاصی مواجه هستیم و در این خصوص رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی مورد تأکید است.

او اظهار کرد: توسعه‌یافتگی هر کشور ارتباط مستقیم با سرمایه انسانی متعهد، متخصص دارد که تربیت و تأمین این مهم به‌دست آموزش و پرورش و معلمان دلسوز و حرفه‌ای محقق می‌شود.

بهارلو ادامه داد: از این رو در فرایند مصاحبه انتخاب شایسته افراد داوطلب برای ورود به حرفه معلمی، از اهمیت بالایی برخوردار است و آنچه مهم است، ضرورت ارتقاء کیفیت مصاحبه و دوری از اعمال سلیقه‌های شخصی در مصاحبه است.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، با اشاره به معرفی شدن 2 هزار و 641 نفر پذیرفته شده آزمون سراسری داوطلب ورود به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، گفت: داوطلبان پذیرفته شده می‌بایست با مراجعه به پرتال اطلاع‌رسانی استان محل قبولی از تقویم زمان‌بندی حضور در مرکز مجری مصاحبه اطلاع کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار