قالیباف: حضور گردشگران در مازندران باید به فرصت تبدیل شود

ساری (پانا) - رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور گردشگران در مازندران طبیعی است، تاکیدکرد که این اقبال باید به درستی به فرصت تبدیل شود و به جای نگرانی مردم استان به رونق اقتصادی منتهی شود. ‎

کد مطلب: ۱۱۲۷۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
قالیباف: حضور گردشگران در مازندران باید به فرصت تبدیل شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، محمد باقر قالیباف در نشست مشترک استاندار مازندران و نمایندگان و مدیران استان با اشاره به این که علاقه خاصی به مازندران و دوستان شهید مازندرانی خود دارم و معتقدم این استان سرشار از ظرفیت است، افزود: گردشگری به جای معضل باید فرصت مازندران باشد.

قالیباف با بیان این که مازندران ظرفیت بسیاری دارد اما مشکلات مردم استان را نمی توان نادیده گرفت، عنوان کرد: باید آسیب شناسی کرد که با وجود این داشته ها مانع کار کجاست و چرا مازندران پیشرفت لازم را نداشته است.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشاورزی و گردشگری مزیت این استان محسوب می شود اما باید واکاوی شود چرا امروز به تهدید تبدیل شده است.

او با بیان این که ما باید در مجلس با رفع موانع و وضع قوانین لازم و درست، ریل گذاری هدفمند را پایه ریزی کنیم، گفت: مردم باید اساس و محور پیشرفت قرار گیرند، همان گونه که در دفاع مقدس مردم باوری را شاهد بودیم.

رییس مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش ها که چرا با وجود دارا بودن منابع آبی دچار چالش های آبی هستیم؟ چرا گردشگران به جای فرصت به هزینه استان تبدیل شده اند، افزود: این موارد با برنامه ریزی و تعامل بین قوا قابل رفع است.

قالیباف ادامه داد: مجلس باید در سه سطح ملی، منطقه ای و محلی برنامه ریزی کند تا شاهد تحول در زندگی مردم باشیم.

او بیان کرد: حضور گردشگران در مازندران طبیعی است، اما این اقبال باید به درستی به فرصت تبدیل و به جای نگرانی مردم استان به رونق اقتصادی منتهی شود.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که حتما باید کسانی که ویلا دارند مالیات متفاوت بدهند، افزود: باید هزینه حضور در مازندران پرداخت شود تا بتوان زباله، انرژی، زیرساخت ها و خدمات را مدیریت کرد.

قالیباف از تلاش های خوب انجام شده در استان و استاندار مازندران قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار