تسلط بر مباحث کنکور، با مطالعه کتب درسی کافی نیست

بیرجند (پانا)- رتبه یک منطقه دو در کنکور سراسری رشته انسانی معتقد است کتاب های درسی برای مطالعه کافی نیست و باید از سایر منابع به خصوص منابع تستی استفاده کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تسلط بر مباحث کنکور، با مطالعه کتب درسی کافی نیست

فاطمه برات نژاد رتبه یک منطقه دو رشته علوم انسانی در کنکور سراسری 99 در گفت و گو با پانا گفت: در دبیرستان نمونه دولتی فدک شهر قائن تحصیل کرده ام.
رتبه 7 آزمون سراسری با اشاره به اینکه مطالعه را از تابستان قبل از کنکور آغاز کرده است، گفت: در این مدت، برنامه ریزی های هفتگی و بلند مدت را دنبال می کردم و پیوستگی و استمرار در برنامه ریزی، از بیراهه رفتن من جلوگیری کرد.
او افزود: در روزهای منتهی به کنکور، میزان تسلط خود در دروس مختلف را به حدود 100 درصد رساندم و در مواردی که نیاز به تلاش بیشتری داشتم، مطالعه خود را افزایش دادم.
برات نژاد، حضور در مدرسه و آموزش های مجازی را مکمل یکدیگر دانست و گفت: در زمان کرونا، وقت بیشتری برای مطالعه در اختیار داشتم که توانست بسیاری از زمانهای از دست رفته قبل را جبران کند.
رتبه یک منطقه دو در کنکور سراسری رشته انسانی با اشاره به اینکه آزمون های آزمایشی، نشان دهنده سطح تسلط دانش آموزان به مباحث درسی است، تصریح کرد: من از نتایج آزمون های خود جهت برنامه ریزی برای آینده استفاده می کردم.
او گفت: کتاب درسی به تنهایی نمی تواند منبع کاملی برای تسلط روی مباحث باشد و علاوه بر کتاب، باید از منابع تستی نیز استفاده کرد.
برات نژاد با اشاره به اینکه نباید در هنگام مطالعه تفریح را فراموش کرد، گفت: وقت گذراندن با دوستان، باعث می شود تا روحیه دانش آموز تغییر کند و انرژی او مضاعف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار