در بازدید از مدارس منطقه هشترود و نظرکهریزی آذربایجان شرقی؛

نوبختی: مدرسه خط مقدم جبهه مبارزه با جهل و نادانی است

تهران (پانا) - عضو شورای عالی آموزش و پرورش بیان کرد محور و اساس کار آموزش و پرورش، مدرسه است، چون مدرسه خط مقدم جبهه مبارزه با جهل و نادانی است.

کد مطلب: ۱۱۲۶۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نوبختی: مدرسه خط مقدم جبهه مبارزه با جهل و نادانی است

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شورای عالی آموزش و پرورش، جواد نوبختی عضو شورای عالی آموزش و پرورش به همراه مدیر آموزش و پرورش هشترود و کهریزی از روند آغاز سال تحصیلی جدید و رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس این مناطق بازدید کرد.

نوبختی در این بازدید گفت: معلمان عامل اصلی تحول در آموزش و پرورش هستند و با همراهی آنان شرایط ایجاد تحول در آموزش و پرورش فراهم خواهد شد.

وی افزود: با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی، آموزش حضوری در اولویت است ولی دانش آموزان می توانند از امکانات مناسبی که شبکه شاد و تلویزیون فراهم نموده اند برای آموزش غیر حضوری هم استفاده کنند.

عضو شورای عالی آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش باید در اولویت اول کاری دولت ها قرار گیرد چون توجه به آموزش و پرورش آینده کشور را بیمه می کند.

نوبختی با تاکید بر حفظ سلامت روحی و روانی دانش آموزان، اظهار کرد: باید در آموزش هایی که به دانش آموزان داده می شود به مهارت های فردی و جمعی، سبک زندگی و مهارت های اجتماعی و ارتباطی دانش آموزان هم توجه جدی شود.

وی افزود: دانش آموزان در محیط مدرسه مهارت های مشارکت و همکاری، همدلی و همراهی را از یکدیگر یاد می گیرند و به نوعی اجتماعی شدن را در مدرسه می آموزند.

عضو شورای عالی آموزش و پرورش در پایان با تقدیر و تشکر از فداکاری و تلاش همکاران عزیز، گفت: محور و اساس کار آموزش و پرورش، مدرسه است، همه تلاش ستاد و صف باید برای بهبود روند آموزش و پرورش در مدرسه باشد، چون مدرسه خط مقدم جبهه مبارزه با جهل و نادانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار