دواری: حوزه پرورشی می تواند پیامد خطرات ناشی از کرونا را خنثی کند

تهران (پانا) - نادیا دواری، مدیر منطقه۷ در نشست پخش زنده شبکه شاد به سوالات مدیران در شرایط خاص کرونا پاسخ داد. همچنین وی به تشریح آسیب های دانش آموزان در استفاده زیاد از فضای مجازی و خیال پردازی و سایر خطرات جبران ناپذیر این ایام پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۲۶۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دواری: حوزه پرورشی می تواند پیامد خطرات ناشی از کرونا را خنثی کند

مدیر آموزش و پرورش منطقه۷ از همکاران حوزه پرورشی، تربیت بدنی و مراقبین سلامت خواست تا در شاداب سازی و ایجاد انگیزه و تعامل با خانواده ها و دانش آموزان، سختی کار را بر عهده گرفته و خلاء خطرات پیامد این شرایط را خنثی کنند.

وی با تاکید به اولویت پایه های اول، نهم و دوازدهم، حضور حداقلی دانش آموزان پایه اول در مدرسه را مورد تاکید قرار داد و گفت: بدون حضور آن‌ها اطلاعی از روند یادگیری شان نداریم. پایه نهم به دلیل هدایت تحصیلی و انتخاب رشته اهمیت دارد و دوازدهم به‌دلیل آزمون ورودی دانشگاه که مبنای کار ما توافق روی امتحانات نیمسال اول حداقل در دو درس است.

همچنین دواری به بازدیدهای اخیر مدارس اشاره کرد که در چهار بخش تنظیم شده بود و شامل رعایت پروتکل بهداشتی مدارس، برنامه مدرسه، اجرای برنامه های آموزشی و اجرای برنامه های پرورشی بود.

وی در ادامه مورد تسلط معلمان به شبکه شاد اشاره کرد و گفت: استفاده محتوای موجود مورد تاکید است و در این زمینه بعضی مدارس در بخش های حضوری و غیر حضوری و ترکیبی بسیار فعال بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار