جلسه تکریم رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد

کرمان(پانا) - در این مراسم معاون سازمان دانش آموزی استان کرمان ضمن تشکراز حمایتهای مدیر کل آموزش و پرورش ومعاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: اجرای اصول مدیریتی دقیق در ادارات و ارگانها نشان از توان بالای مدیر است که در سازمان دانش آموزی مشهود بود.

کد مطلب: ۱۱۲۵۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه تکریم رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد

در این مراسم معاون سازمان دانش آموزی استان کرمان ضمن تشکراز حمایتهای مدیر کل آموزش و پرورش ومعاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: اجرای اصول مدیریتی دقیق در ادارات و ارگانها نشان از توان بالای مدیر است که در سازمان دانش آموزی مشهود بود.

محمود رجبی پور گفت:مدیریت مجموعه ای با وسعت سازمان دانش آموزی کاری بسیار سخت و دشوار است که ایشان از عهده ی آن بر آمدند.

وی ضمن تقدیر از زحمات هاشم برآوردی از وی به عنوان مدیر لایقی نام برد که در مدیریت سازمان بسیار موفق بود.

در ادامه هاشم برآوردی : با قرائت آیه ی شریف ی لا یُکَلِّفُ اللَّهُ نَفسًا إِلّا وُسعَها گفت:

رشد روز افزون سازمان دانش آموزی نشان تلاش شبانه روزی کارشناسان و پیشتازان سازمان دانش آموزی دارد وجذب بالای پیشتازان نشان دهنده علاقه دانش آموزان به این مجموعه و تلاش کارشناسان است.

وی گفت: پیشرفت پانای کرمان هم از اتفاقات خوبی بوده که در این مدت افتاده واگر قرار است دانش آموزی در تراز جمهوری اسلامی تربیت شود سازمان دانش آموزی بهترین مکان است.

وی از حمایت های سازمان مرکز نیز صمیمانه تشکر کرد و برای همه آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه مدیر کل آموزش وپررش استان کرمان جدایی مسئولین توانمند از سیستم آموزشی را حبران ناپذیر دانست و گفت: دنیا محل گذر است و ما میاییم که منشاء اثر شویم .

احمد اسکندری نسب گفت: من به ایشان و کارشناسان پرتلاش این مجموعه تبریک گفته و خرسندم که با تلاش خود باعث رشد سازمان دانش آموزی شدند.

اسکندری نسب گفت: حضور وی در هر قسمت از آموزش و پرورش موجبات خیر و برکت بود وبازنشستگی نباید باعث جدایی افراد توانمند از سیستم آموزشی شود.

اسکندری نسبگفت : با تلاش کارکنان سازمان دانش آموزی این مجموعه سرآمد مجموعه ها در سراسر استان است.

وی ضمن اشاره به اسن موضوع که وحدت و همدلی موجب پیشرفت مجموعه ها می شود گفت: با شروع بازنشستگی دوران جدیدی آغاز میشود و الزاما انسان را خانه نشین نمیکند یک مدیر توانمند ترسی از تنگناها ندارد.

اختر اسماعیل زاده مشاور اجرایی مدیر کل در این مراسم گفت: مدیریت بحران و بحران مدیریت هنر مدیران توانمند است و مدیریت مجموعه های بزرگ فرهنگی از کارهای دشواری است که نیاز به فعالیتهای شبانه روزی دارد.

وی از هاشم برآوردی به عنوان مدیری توانمند نامبرده و گفت: کسب رتبه های زیاد در برنامه های مختلف نشان از مدیریت صحیح ایشان است.

لازم به ذکر است محمود رجبی معاون تشکیلات به عنوان سرپرست سازمان دانش آموزی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار