برگزاری جشن عاطفه ها در منطقه 17

تهران(پانا)- مراسم جشن عاطفه در اولین روز ماه مهر و مهربانی ها، دردبستان 13آبان، دارالشهدای ۴۰۰۰شهید شهر تهران، با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ، تورج توانا، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ،طاهره پور محمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، زاهد احمدی، معاون سازمان دانش آموزی شهر تهران، و ربابه حسینی صفا، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن عاطفه ها در منطقه 17

مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه17 ضمن خیر مقدم حضور مهیمانان و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: رزمایش هم‌دلی "شور عاطفه‌ها" هر ساله در آستانه آغاز سال تحصیلی برای تأمین موارد مورد نیاز تحصیل دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت‌تر از هر سال در حال برگزاری است.

نیکبخت در خصوص اهداف برگزاری این جشن گفت: ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی و مشارکت پذیری در بین دانش‌آموزان، پیگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، برقراری عدالت اجتماعی و رفع تبعیض و کاهش فاصله طبقاتی برای این جشن ملی هدف گذاری شده است.

وی ضمن قدردانی از مدیر دبستان 13 آبان، زهرا سادات طارم، گفت: وی در حرکتی خود جوش و داوطلبانه قسمت اعظم مسئولیت برگزاری مراسم را با شور و اشتیاق پذیرا شدند و این نشان از روحیه جهادی و نوع دوستانه بالای ایشان در انجام امور می باشد.

در ادامه تورج توانا، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه ۱۷، از اهمیت برگزاری این مراسم های از این دست و یاری و همدلی دانش آموزان مدارس در برگزاری این‌جشن برای تحصیل عزتمندانه همکلاسی هایشان اجر و پاداش معنوی بالای را قائل شدند.

در این مراسم، دانش آموزان پیشتاز دبستان 13 آبان، با اجرای مراسم گارد پرچم، حاملان قرآن، دکلمه و سرود برنامه های متنوعی را با رعایت موازین بهداشتی اجرا کردند.

در پایان مراسم میهمانان محترم و دانش آموزان دبستان ۱۳ آبان، هدایا و پاکتهای اهدایی خود را به همکلاسی های خود هدیه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار