توضیحات معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان پیرامون تجمع زائرین در مرز شلمچه

اهواز (پانا) - معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان روز جمعه ۲۸ شهریورماه در خصوص تجمع زائران در مرز شلمچه به بیان توضیحاتی پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۲۳۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان پیرامون تجمع زائرین در مرز شلمچه

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان، ولی الله حیاتی در این باره گفت: پیرو خبر تجمع تعدادی از شهروندان آبادان و خرمشهر در ۹۹/۶/۲۸، حدوداً ۲۵۰ نفر از زائرین اربعین حسینی بومی شهرستان آبادان و خرمشهر، قصد پیاده روی به سمت مرز شلمچه را داشتند.
معاون امنیتی انتظامی استانداری افزود: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و ممانعت کشور عراق در پذیرش زوار، با تدبیر صورت گرفته در ورودی و خروجی شهرستان ها عوامل انتظامی و مرزبانی ایست بازرسی و موانع ایجاد کردند، ولی تعدادی از زائرین متاسفانه با مقاومت بسیار بالا و با تندروی قصد رفتن به سمت مرز شلمچه را داشتند.
معاون استاندار خوزستان ادامه داد: پس از این وقایع بلافاصله در منطقه حاضر شدیم و به همراه فرماندهی انتظامی استان، با توجیه و اقناع زائرین و توضیح تبعات بهداشتی و پیامدهای خطر آفرین ناشی از تجمعات با توجّه به اعلام ستاد ملی کرونا و از سویی عدم پذیرش زائرین از سوی کشور عراق، زائرین را متقاعد کردیم و زائران هم اکنون در حال بازگشت به شهرستان مبدأ خود هستند.
حیاتی خاطرنشان کرد: این موضوع خوشبختانه با حضور میدانی و به موقع مسئولین امر مدیریت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار