رهایی محکوم به قصاص نفس از چوبه دار پس از 14 سال

تبریز (پانا) - معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی خبر داد فرد محکوم به قصاص نفس در پروسه 14 ساله، با پیگیری های مستمر نیروهای خدوم شورای حل اختلاف و همیاران شورا از زندان تبریز آزاد شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
رهایی محکوم به قصاص نفس از چوبه دار پس از 14 سال

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، حسین قربانی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به سیاست های تحولی قوه قضائیه و برقراری فرهنگ سازش در جامعه، اظهار کرد: با توجه به فعالیت های مستمر اعضای شورای حل اختلاف برای برقراری مصالحه شوراهای حل اختلاف نقش بسزایی دارند.
وی با بیان این مطلب افزود: با تلاش و مساعی شبانه روزی اعضاء محترم شورای حل اختلاف شعبه 175 و همیاران شورا در واحد مددکاری زندان مرکزی تبریز فردی که به اتهام قتل از سال 1385 در انتظار اجرای حکم محکومیت خویش بود با اخذ رضایت شکات از چوبه دار رهایی یافت.
معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: این پرونده با 6 شاکی و در پروسه 14 ساله، با پیگیری های مستمر نیروهای خدوم شورای حل اختلاف و همیاران شورا منجر به اخذ رضایت از تمامی شکات شد.
وی ضمن تشکر از تمامی کارکنانی که در این امر خداپسندانه نقش ایفا کرده اند بیان کرد: در روزهای آینده اخبار مسرت بخش دیگری در باب رهایی محکومین قصاص نفس در آینده نزدیک از شعبه 175 زندان تبریز ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار