نگاهی به دیدارهای دومین روز از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا

این جنگ رسمی است؛ آسیا در انتظار دوئل 90 دقیقه‌ای فوتبال ایران و عربستان

پرسپولیس به جدال مرگ و زندگی رسید؛ رونمایی دشوار از سپاهان نویدکیا

تهران (پانا) - پرسپولیس و سپاهان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا دو حریف عربستانی را پیش‌رو خواهند داشت و باید اولین تقابل این فصل خود مقابل عربستانی‌ها را انجام دهند.

کد مطلب: ۱۱۲۳۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
این جنگ رسمی است؛ آسیا در انتظار دوئل 90 دقیقه‌ای فوتبال ایران و عربستان

پرونده دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره کهن امروز با برگزاری 4 بازی در شهر دوحه بسته خواهد شد. در مهم‌ترین بازی‌هایی که امشب برگزار می‌شود دو نماینده ایران با برنامه‌ریزی عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک ساعت مقابل تیم‌های عربستانی به میدان خواهند رفت که بدون شک مهم‌ترین بازی جنگ مرگ و زندگی برای پرسپولیس مقابل التعاون خواهد بود. و سپاهان هم به مصاف النصر می‌رود.

در سایر بازی‌های امروز الدحیل روبروی الشارجه قرار می‌گیرد و العین به مصاف تیم پرستاره السد خواهد رفت.

گروه C

الدحیل قطر - الشارجه امارات / ساعت 19:30 ورزشگاه بنیاد شهر دوحه

ولید الرکراکی (مراکش) - عبدالعزیز العنبری (امارات)

آخرین بازی روبرو: اولین بازی تاریخ دو تیم

آخرین وضعیت و آمار مهم الدحیل

پس از اینکه توانستند در فصل گذشته لیگ ستارگان قطر با یک امتیاز اختلاف نسبت به الریان قهرمان شوند، در حالی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را با جدایی ماریو مانژوکیچ و البته اضافه شدن ستاره‌هایی مانند رامین رضائیان و دودو، برای جبران شکست در هفته دوم مرحله گروهی (با نتیجه دو بر صفر مقابل التعاون عربستان) از سر خواهند گرفت که هفته گذشته در دومین دیدار از فصل جدید لیگ ستارگان با شکست یک بر صفر مقابل الوکره زمین را ترک کردند.

آخرین وضعیت و آمار مهم الشارجه

الشارجه هم مانند سایر اماراتی‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا پس از 6 ماه تعطیلی فوتبال در امارات (به علت شیوع کرونا ویروس) پا به دیداری رسمی خواهد گذاشت و شاید همانطور که روز گذشته الاهلی ظاهر شد، آنها هم به علت دوری طولانی مدت آمادگی کافی را نداشته باشند اما به هر حال نباید فراموش کرد که الشارجه تنها یک امتیاز از دو هفته ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا بدست آورده و باید با قدرت 5 بازیکن برزیلی خود و به خصوص بازگشت ویلیتون تلاش کند تا امیدهایش برای صعود را زنده نگه دارد.

پرسپولیس ایران - التعاون عربستان/ ساعت 22:30 ورزشگاه بنیاد شهر دوحه

یحیی گل محمدی (ایران) - فلیپه گوویا (پرتغال)

آخرین بازی روبرو: اولین بازی تاریخ دو تیم

آخرین وضعیت و آمار مهم پرسپولیس

قهرمان مقتدر لیگ برتر ایران که در آخرین بازی رسمی خود که در نیمه نهایی جام حذفی بود، مقابل استقلال در ضربات پنالتی شکست خورد، نتوانسته است در فصل 2020 لیگ قهرمانان نتیجه‌گیری خوبی داشته باشد و با کسب تنها یک امتیاز فعلا قعرنشین جدول گروه سوم مسابقات است؛ موضوعی که نشان می‌دهد سه امتیاز دیدار با التعاون برای آنها چقدر مهم و ضروری خواهد بود.

آنها امشب در حالی وارد زمین خواهند شد که ستاره‌هایی مانند علیرضا بیرانوند، علی علیپور و مهدی ترابی را به علت ترانسفر شدن دیگر در اختیار نخواهند داشت اما امشب زمان رونمایی از خریدهای جدید این تیم برای فصل جدید است و قطعا شاهد حضور حداقل دو الی سه بازیکن جدید تیم یحیی گل محمدی در زمین خواهیم بود.

آخرین وضعیت و آمار مهم التعاون

هر چند این تیم را باید یکی از بحران‌‍زده‌ترین تیم‌های منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا دانست که فصل را در لیگ برتر عربستان با رده یازدهم تمام کرد، اما تیمی که امشب آنها به زمین خواهند فرستاد بسیار متفاوت‌تر از تیمی است که در لیگ برتر عربستان حضور داشته است. التعاون که فعلا با 6 امتیاز صدرنشین این گروه است و هر دو بازی خود را در لیگ قهرمانان با برد و البته بدون گل خورده به پایان رسانده، چند روز پیش سرمربی جدید پرتغالی‌اش را شناخت و گوئیا در اولین حضورش توانست در هفته آخر لیگ برتر عربستان به روند باخت‌های متوالی‌اش پایان دهد و پس از 7 باخت متوالی رنگ برد را ببند.

در کنار تاثیر حضور سرمربی پرتغالی، آنها امشب می‌توانند از 3 خرید جدید خود استفاده کنند که مهم‌ترین آنها عبدالله سانه مهاجم سنگالی فصل گذشته تیم سوشو فرانسه است که در کنار یاگو سانتوس برزیلی دیگر خرید جدیدشان، خط حمله جدید این تیم را تشکیل می‌دهد و ممکن است به علت ناشناخته بودن مدافعان پرسپولیس را دچار دردسر کنند.

گروه D

العین امارات - السد قطر / ساعت 19:30 ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه

پدرو امانوئل (پرتغال) - ژاوی هرناندز (اسپانیا)

آخرین بازی روبرو: السد صفر - العین صفر

نکته‌های مهم درباره دیدارهای روبرو

هر چند آخرین بازی دو تیم 5 سال قبل بوده است اما آخرین دیدار رسمی که آنها برگزار کردند، مربوط به 17 سال قبل است که با برد 2 بر صفر العین تمام شد و پس از آن السد و العین دو بار در دیدارهایی دوستانه به مصاف هم رفته‌اند.

آخرین وضعیت و آمار مهم العین

در حالی پس از 6 ماه به فوتبال برخواهند گشت و در دیداری رسمی به زمین می‌روند که برخلاف سایر تیم‌های مطرح امارات فعالیت خوبی در نقل و انتقالات نداشتند و در لیست آنها تنها نام ویلسون ادواردو مهاجم پرتغالی اضافه شده است که شاید نشان از این داشته باشد که سرمربی پرتغالی العین به تیم فصل گذشته خود اطمینان سابق دارد و مطمئن است با همین تیم می‌تواند از امتیاز صفر و حضور در انتهای جدول لیگ قهرمانان آسیا دور شود.

آخرین وضعیت و آمار مهم السد

پس از اینکه در فصل گذشته لیگ ستارگان نتوانستند نتیجه لازم را بگیرند و کار خود را با حضور در رده سوم به پایان رساندند، با خریدهای بزرگی مانند سانتی کازورلا کاپیتان فصل گذشته ویارئال و گویلمره مدافع برزیلی المپیاکوس و البته بازگشت اکرم عفیف مرد سال سابق فوتبال آسیا، السد جان دوباره‌ای گرفته و این موضوع را در همان دو بازی ابتدایی فصل جدید لیگ ستارگان با دو برد قاطع 5 بر یک نشان داده است و در مجموع شرایطشان نشان می‌دهد کاملا آماده حفظ صدرنشینی و رسیدن به امتیاز 7 هستند.

سپاهان ایران - النصر عربستان / ساعت 22:30 ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه

محرم نویدکیا (ایران) - روی ویتوریا (پرتغال)

آخرین بازی روبرو: اولین بازی تاریخ دو تیم

آخرین وضعیت و آمار مهم سپاهان

پس از ناکامی بزرگی که در فصل گذشته لیگ برتر ایران داشتند و حتی دستشان از رسیدن به سهمیه آسیایی کوتاه ماند، در حالی یکبار دیگر پا به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهند گذاشت که هدایت این تیم به محرم نویدکیا اسطوره سپاهانی‌ها رسیده و امشب شاهد اولین سرمربی کاپیتان سابق طلایی‌پوشان سه امتیاز لیگ قهرمانان خواهیم بود.

آخرین وضعیت و آمار مهم النصر

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا در حالی به زمین خواهد رفت که با 4 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و باید برای ادامه حضور در کورس به امتیازهای کامل این بازی برسد. آنها با خرید نجومی گونزالو مارتینز مهاجم آرژانتینی و همچنین مایکون برزیلی تقویت شده‌اند و تیمی متفاوتی از همین یک ماه پیش هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار