اختتامیه نهمین جشنواره نوجوان سالم استان گلستان

گلستان(پانا)- مراسم اختتامیه نهمین جشنواره نوجوان سالم استان گلستان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه نهمین جشنواره نوجوان سالم استان گلستان

اختتامیه نهمین جشنواره نوجوان سالم استان گلستان در روز پنجشنبه 20 شهریور 99 با حضور سید خلیل حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، محمدرضا روحانی‌فر، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، تجری معاون اجتماعی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در محل باشگاه فرهنگیان شهرستان گرگان برگزار شد.

سید خلیل حسینی در این باره اظهار کرد: دانش آموزان، بر اساس آموزه های دینی و فرهنگی، امانت های خانواده ها و مردم، نزد آموزش و پرورش هستند. بنابراین باید تمام توان و ظرفیت خود را برای تربیت چند ساحتی آنان به کار گیریم و در مسیر این رسالت بزرگ، چالش های گسترده ای پیش روی ماست. از جمله این چالش ها اعتیاد، آسیب های اجتماعی و رفتارهای پر خطر است که هویت، سلامت و تربیت دانش آموزان را با مخاطره مواجه ساخته است.

در ادامه روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از معاونت پرورشی و فرهنگی و اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی به خاطر اجرای برنامه های متنوع و ارزشمندی که به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی در سطح استان اجرا شده است تشکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: بزرگترین سرمایه هر کشور جوانان و نوجوانان و نیروی انسانی آن کشور است که به عنوان نیروی محرکه، موتور هر کشور را به حرکت در می آورد.

در این مراسم تجری، معاون مراقبت در برابر آسیب های اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان با اشاره به ضرورت مقابله با آسیب های اجتماعی گفت: یکی از راههای مقابله با آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر برگزاری این گونه جشنواره‌ها در سطح جامعه است که به تناسب موضوعات مختلف می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر موثر باشد.

تجری با قدردانی از دستگاه آموزش و پرورش گفت: دستگاه تعلیم و تربیت همواره در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پیشتاز و پای کار بوده است.

مظفری رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی در پایان جشنواره به بیان گزارشی از روند فعالیت و اقدامات انجام شده در اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش گلستان اشاره کرد و به ارائه عملکرد این حوزه در سالهای اخیر پرداخت و گفت: این جشنواره در دو بخش دانش آموزی و فرهنگیان در رشته های مختلفی همچون فیلم، عکاسی، روزنامه دیواری، نقاشی، تدریس و ... در سطح استان اجرا و با هدف شناسایی استعدادها و ظرفیت های دانش آموزان و معلمان برگزار شده است.
مظفری افزود: در سال تحصیلی 99-98، 8 هزار و 379 اثر در جشنواره تولید که تعداد 64 اثر مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار