شیوه نامه های بهداشتی در ۶۹ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری رعایت می شود

شهرکرد(پانا) - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۹ درصد مدارس استان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
شیوه نامه های بهداشتی در ۶۹ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری رعایت می شود

به گزارش وبدا; سید راشد جزایری افزود: تعداد کل بازرسی انجام شده در مدارس استان ۹۶۷ بازرسی است که ۶۶۹ مدرسه معادل ۶۹ درصد پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به خوبی رعایت کردند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری درخصوص آخرین وضعیت کووید_۱۹ تا ۲۲ شهریورماه ۹۹ در این استان عنوان کرد: در مجموع تعداد کل نمونه‌گیری شده از موارد مثبت بستری و سرپایی ۲۷ هزار و ۱۸۹ مورد است، تعداد فوت شدگان در استان ۲۰۳ نفر و کل موارد مثبت ۶ هزار و ۷۱۵ نفر هستند.
وی ادامه داد: از ۲۲ هزار و ۴۰۵ نمونه‌ای که از موارد سرپایی در چهارمحال و بختیاری اخذ شد آزمایش ۵ هزار و ۲۹۳ نفر مثبت اعلام شد.
جزایری با اشاره به تعداد موارد ابتلا در شهرستان‌های مختلف چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: در شهرستان اردل ۲۲۹ نفر، در بروجن ۹۹۴ نفر، در شهرستان بن ۲۲۱ نفر، در شهرستان سامان ۲۵۳ نفر، در شهرستان شهرکرد ۳۰۰۱ نفر، در شهرستان فارسان ۷۸۷ نفر، در شهرستان کیار ۱۴۳ نفر، در شهرستان کوهرنگ ۱۶۹ نفر، در شهرستان لردگان ۵۳۲ و در خارج از استان ۴۲ بیمار اهل این استان مبتلا به بیماری کرونا شناسایی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار