دو مدرسه در مناطق کمتر توسعه یافته استان افتتاح شد

گلستان(پانا)- دو مدرسه نمونه دولتی دخترانه در شهرستان های کمتر برخوردار گالیکش و مراوه تپه تاسیس شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دو مدرسه در مناطق کمتر توسعه یافته استان افتتاح شد

اعظم سید مدلل کار، رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه از تاسیس دو مدرسه نمونه دولتی دخترانه دوره اول متوسطه در مناطق کمتر برخوردار استان در سال تحصیلی 1400-1399 خبر داد.

مدلل کار در این باره اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور ایجاد فرصت های مناسب آموزشی برای دانش آموزان مستعد مناطق کمتر برخوردار و همچنین در راستای تحقق عدالت آموزشی و افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان در مناطق کمتر برخوردار استان دو مدرسه دخترانه نمونه دولتی دوره اول متوسطه در شهرستان های مراوه تپه و گالیکش تاسیس و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: در شهرستان مراوه تپه مدرسه نمونه دولتی دخترانه به نام حضرت فاطمه (س) نام گذاری شد. این مدرسه دارای ظرفیت سه کلاس در پایه های هفتم، هشتم و نهم است که در سال تحصیلی جدید فقط یک کلاس پایه هفتم با ظرفیت 27 نفر داراست.

همچنین مدرسه نمونه دولتی دخترانه در شهرستان گالیکش به نام شایستگان نام گذاری شد. این مدرسه نیز دارای ظرفیت شش کلاس در پایه های هفتم، هشتم و نهم است که در سال تحصیلی جدید دو کلاس پایه هفتم با ظرفیت 54 نفر داراست.

مدلل کار گفت: ثبت نام دانش آموزان در این دو مدرسه نیز مانند سایر مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه استان از طریق سامانه ثبت نام به آدرس school.goledu.ir صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار