عباس‌زاده با اشاره به نشست مشترک کمیسیون برجام:

قدرت آمریکا روبه افول است

تکنولوژی هسته‌ای از مولفه‌های اقتدار کشور بشمار می‌رود

تهران (پانا) - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا به لحاظ حقوقی عضوی از برجام نیست، بنابراین نمی‌تواند از مکانیسم ماشه علیه کشورمان استفاده کند؛ ضمن اینکه عدم همراهی اعضای شورای امنیت با آمریکا باعث شکست قدرت این کشور شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۱۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
قدرت آمریکا روبه افول است

محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با خانه ملت، به نشست کمیسیون مشترک برجام و بیانیه پایانی این کمیسیون اشاره کرد و گفت: ترامپ با طرح فعالسازی مکانیسم ماشه به دنبال جنگ روانی و استفاده ابزاری از آن برای انتخابات آمریکا است تا شاید بتواند به نتیجه‌ای دست پیدا کند.

وی در ادامه افزود: آمریکایی‌ها با طرح فعالسازی مکانیسم ماشه، گره زدن روابط امارات با رژیم غاصب صهیونیستی و همه این دست و پا زدن‌ها بسته‌ای بوده تا از آنها برای انتخابات آمریکا بهره لازم را ببرد؛ البته اروپایی‌ها هم همه اعتبار خود را صرف انتخابات آمریکا نخواهند کرد؛ ضمن اینکه اگر نظراتشان هم با ترامپ همسو شود به فرمول بده و بستان تکیه کردند که تجربه هم ثابت کرده که این کشورها به اینگونه مسائل اتکا می‌کنند.

نماینده مردم مشکین‌شهر تاکید کرد: جمهوری اسلامی براساس راهبرد مشخصی که دارد به دنبال تکنولوژی هسته‌ای بوده و این نیز از مقوله‌های اقتدار کشورمان به شمار می‌رود.

عضو کمیسیون امنیت املی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: آمریکا از برجام خارج شده و از لحاظ حقوقی حق استفاده از مکانیسم ماشه را ندارد؛ ضمنا عدم همراهی اعضای شورای امنیت با خواسته ترامپ باعث شکست هیمنه ایالات متحده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار