مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

پرداخت ۲۷۴۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی

زنجان (پانا) - بیش از ۱۸ میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند استان زنجان از طریق صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۰۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت ۲۷۴۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از خدمات معوض این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: بر اساس آمارهای موجود دو هزار و ۷۴۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند استان زنجان از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۶۲۸ فقره از تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به جامعه هدف این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت انجام شده است ، افزود: هزار و ۱۱۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه نیز با هم افزایی صورت گرفته از محل منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند پرداخت شده است.

صفری میزان تسهیلات پرداختی به خانواده های تحت حمایت این نهاد و اقشار نیازمند این استان را از ابتدای سال جاری تاکنون ، بیش از ۱۸ میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به جامعه هدف این نهاد در قالب وام کارگشایی ، اشتغال ، مسکن و ودیعه مسکن بوده است.

وی با بیان اینکه طبق آمارهای موجود دو هزار و ۸۹ مورد از تسهیلات پرداختی به جامعه هدف این نهاد در قالب وام کارگشایی و ضروری بوده است اضافه کرد: به همین منظور بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۴۸ میلیون تومان از محل منابع صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند در قالب وام کارگشایی از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.

صفری با اشاره به اینکه ۱۸۶ مورد از تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به خانواده های تحت حمایت و اقشار نیازمند از محل منابع صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران در قالب تسهیلات اشتغالزایی بوده است ، ادامه داد: بیش از سه میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان نیز تسهیلات اشتغال به منظور ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای خانواده های تحت حمایت و اقشار نیازمند از این محل ها از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.

وی همچنین از ارائه ۴۶۵ مورد تسهیلات قرض الحسنه به منظور کمک به تأمین ، ساخت ، تکمیل ، تعمیر و ودیعه مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و تصریح کرد: با همین رویکرد از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به جامعه هدف این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون ، چهار میلیارد و ۴۶۳ میلیون تومان نیز در قالب خدمات معوض مسکن به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند ارائه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار