جلسه کمیته ی مدیریت فوریت های روانی اجتماعی منطقه ۱۳ جهت مشکلات دانش آموزان

تهران(پانا)- جلسه کمیته مدیریت فوریتهای روانی اجتماعی با موضوع آسیب های اجتماعی دانش آموزان در شرایط آموزش مجازی با حضور اعضا در روز چهارشنبه تاریخ ۱۲ شهریور در منطقه ۱۳ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته ی مدیریت فوریت های روانی اجتماعی  منطقه ۱۳ جهت مشکلات دانش آموزان

هدف از تشکیل این نشست بررسی مشکلات روحی روانی دانش آموزان با توجه به شرایط کرونا و آموزش مجازی بود که با حضور علی امیری معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، احمد اسدی معاون متوسطه، خلیل خراسانی مسئول حراست، مژگان نظری کارشناس مشاوره و فرزانه رضوانی کارشناس مسئول متوسطه اول برگزار شد.
در ابتدای جلسه علی امیری، معاون پرورشی منطقه در رابطه با مشکلات دانش آموزان در ایام کرونا مطالبی رو بیان کردند.
نظری، کارشناس مشاوره در ادامه گفت: امسال با نوع متفاوتی از مشکلات روبرو خواهیم بود؛ با توجه به اینکه دانش آموزان و خانواده ها در قرنطینه خانگی به سر می برند و آموزش ها مجازی شده، متاسفانه شاهد آسیب هایی از نظر روحی و روانی در دانش آموزان هستیم که این مسائل موجب شده که ما تدابیری در رابطه با کاهش این آسیب ها داشته باشیم برای مثال؛ فعالیت مشاوران مدارس و نحوه فعالیت آنها که در این ایام حائز اهمیت است.
در این جلسه پیرامون مشکل یکی از دانش آموزان منطقه که در این ایام رخ داده بود با هماهنگی اعضا بررسی شد.
در پایان هر کدام از اعضا با نحوه کاهش آسیب های دانش آموزی با توجه به آسیب های مجازی پیشنهاداتی را ارائه دادند و قرار شد جهت حضور مشاوران در مدارس و حمایت های عاطفی از دانش آموزان راهکارهایی به مدارس ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار