همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید؛

جلسات مستمر آموزش و پرورش استان البرز به منظور ایجاد آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس تشکیل شد

کرج (پانا)- آموزش و پرورش استان البرز با تشکیل جلسات مستمر طی روزهای اخیر ضمن بررسی آخرین اقدامات و برنامه های پروژه مهر، به دنبال ایجاد آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس در سطح استان است.

کد مطلب: ۱۱۱۸۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسات مستمر آموزش و پرورش  استان البرز به منظور ایجاد آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس تشکیل شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی؛ جلسه ویژه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز به ریاست سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار و در آن گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص بندهای ۱۲ گانه "شیوه نامه بازگشایی مدارس ابلاغی وزارت متبوع" توسط روسای ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق ۸ گانه استان ارائه شد.

تهیه اطلس دسترسی دانش آموزان به روش های مختلف آموزشی، ثبت نام دانش آموزان، امتحانات شهریورماه و اعلام نتایج هدایت تحصیلی، تامین و توزیع کتب درسی، فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس، نقل و انتقالات داخل و خارج استان، تولید محتوای آموزشی و بسته های یادگیری ویژه مناطق خاص، تامین مواد ضدعفونی کننده و آمادگی مدارس برای پذیرش دانش آموز، تراز نیروی انسانی استان و روش های تامین کسری نیرو، از مهم ترین محورهای گزارش های ارائه شده در این جلسه بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن مطلوب خواندن وضعیت شاخص های مهم پروژه مهر در استان گفت: تا لحظه آخر پیش از بازگشایی مدارس، باید بر اجرای برنامه ها نظارت داشته باشیم تا آغاز سال تحصیلی به صورت مناسبی رقم بخورد.

قاسمی تاکید کرد: خط قرمز ما در آموزش و پرورش استان محروم ماندن حتی یک دانش آموز از فرایند یادگیری است و در صورتی که دانش آموزی امکان دسترسی به شیوه های نوین از جمله آموزش مجازی را ندارد با تهیه اطلس دسترسی دانش آموزان به روش های مختلف، از شیوه های جایگزین استفاده شود.

وی از برگزاری مانور آمادگی مدارس در روز سه شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده و برنامه ریزی های صورت گرفته امیدوار هستیم با همت فرهنگیان استان و همراهی خانواده ها در هر وضعیتی از لحاظ شیوع کرونا جریان آموزش حتی برای لحظه ای متوقف نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار