مدیرکل آموزش و پرورش البرز تاکید کرد:

لزوم تشکیل کمیسیون مستقل آموزش و پرورش در مجلس

کرج(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بر لزوم تشکیل کمیسیون مستقل آموزش و پرورش در مجلس برای پاسخگویی به مطالبات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تشکیل کمیسیون مستقل آموزش و پرورش در مجلس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، سالار قاسمی در نشست ویدئویی مدیران کل استان ها که با حضور وزیر آموزش و پرورش و با محوریت پیگیری مطالبات اخیر مقام معظم رهبری در حوزه آموزش و پرورش کشور مطرح شده بود گفت: حل بخشی از مسائل مطرح شده در اجلاسیه اخیر روسای آموزش و پرورش کشور از سوی مقام مقام معظم رهبری در توان اجرایی و کارشناسی وزارت آموزش و پرورش قرار دارد یک بازه زمانی مشخص می توان به آن ها جامه عمل پوشاند.

وی در ادامه به لزوم مشارکت همه دستگاه ها و همکاری با دستگاه تعلیم و تربیت کشور پرداخت و افزود: عملیاتی کردن بخش زیادی از دغدغه های اخیر رهبری که کاملا عالمانه و کارشناسی نیز مطرح شد، نیازمند تبیین و ابلاغ وظایف سایر قوا و دستگاه ها در این خصوص است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پایان به لزوم تشکیل کمیسیونی تحت عنوان "آموزش و پرورش" در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: در ادوار مختلف فعالیت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، آموزش و پرورش در سایه آموزش عالی قرار گرفته که تشکیل کمیسیون مستقل آموزش و پرورش در شرایط کنونی پاسخ مناسبی به مطالبات مقام معظم رهبری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار