مدیر کل آموزش و پرورش البرز در بازدید از خبر گزاری پانا:

آگاه کردن مردم جلوه ای از کار خبرنگاری است

البرز(پانا) - سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، در بازدید از دفتر خبرگزاری پانا به مناسبت روز خبرنگار گفت در آموزش و پرورش معلمان، دانش آموزان و همه عزیزانی که در عرصه تعلیم و تربیت کار می کنند، از آنجایی که به مردم و مخاطبان خود آگاهی می بخشند، فعالیت آنان جلوه ای از کار خبرنگاری محسوب می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۴۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آگاه کردن مردم جلوه ای از کار خبرنگاری است

سالار قاسمی در این دیدار ضمن تقدیر از خبرنگاران دانش آموز خبرگزاری پانا البرز، با تاکید بر نقش و اهمیت خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران از اهمیت ویژه ای در نهاد تعلیم و تربیت برخوردار هستند و اگر آموزش و پرورش به فعل مشترک و گفتمان ویژه و یک دیپلماسی بزرگ فرهنگی و اجتماعی در کشور تبدیل شود، آن زمان است که آموزش و پرورش به عنوان گفتمان اول جامعه خواهد شد.

وی در پاسخ به پانا در مورد بازگشایی مدارس در سال تحصیلی آینده خاطرنشان کرد: البرز یکی از استان هایی است که با توجه به آلودگی هوا و تعطیلی مدارس، در گذشته آموزش هایی را به شکل مجازی داشته است، با شیوع ویروس کرونا این فرایند، در سطح استان و کشور به صورت هدفمند و با برنامه ریزی منسجم تری پیگیری شده است. همچنین در زمینه تولید محتوای مناسب تربیتی و آموزشی برای دانش آموزان استان البرز در سطح کشور پیشرو بوده که این امر بیانگر ظرفیت بالای نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان است.

وی افزود: شروع فعالیت مدارس برای سال تحصیلی آینده از پانزدهم شهریور خواهد بود و مانورآمادگی برای بازگشایی از دوم شهریور ماه در سطح مدارس استان آغاز می شود. در این مانور همه معلمان در مدرسه حضور پیدا می کنند و برنامه هفتگی تنظیم خواهد شد و برنامه ریزی ها برای ارائه آموزش ها در شبکه شاد صورت خواهد گرفت.

سالار قاسمی در پاسخ به آخرین سئوال پانا در خصوص دانش آموزانی که دسترسی کمتری به اینترنت و رسانه های مجازی دارند گفت: برای این موضوع پیش بینی شده تا بخش اندکی از دانش آموزانی که دسترسی به فضای مجازی و یا گوشی های هوشمند ندارند، آموزش خارج از فضای مجازی با تولید بسته ها و محتواهای آموزشی و حضور معلمان به صورت داوطلبانه انجام گیرد و یا امکانات لازم را برای بهره مندی از تعلیم و آموزش را در اختیار آنان قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار