مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

برنامه ریزی برای تهیه ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم و۳۰ هزار سبد معیشتی

زنجان (پانا) - همزمان با ایام سوگواری حضرت ابا عبداله الحسین (ع) و یاران با وفایش اجرای مرحله دوم رزمایش ایران همدل که از عید سعید غدیر خم آغاز شده است با فرا رسیدن ماه محرم و صفر با اجرای طرح اطعام و احسان حسینی رنگ و بوی دیگری در عرصه خدمت به محرومین می گیرد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ریزی برای تهیه ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم و۳۰ هزار سبد معیشتی

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ارتباط وئدیو کنفرانسی با روسای کمیته امداد شهرستانهای استان با تشریح طرح «ایران همدل- اطعام حسینی» به متصل کردن نیازمندان به هیئات مذهبی و مساجد در ایام محرم اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی شده است در ایام ماه محرم و صفر با استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری و هیئات مذهبی، ۱۴۰هزار پرس غذای گرم و ۳۰هزار بسته سبد معیشتی در بین نیازمندان و خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان بهشت خیران و پایتخت شور وشعور حسینی است تاکید کرد: باید از ظرفیت ماه محرم برای اجرای طرح ایران همدل وجذب نذورات خیران و نیکوکاران برای گره گشایی از مشکلات نیازمندان استفاده کنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان بر تهیه و پیگیری بسته های معیشتی به منظور توزیع بین نیازمندان در راستای منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و ادامه داد: در کنار اطعام مددجویان تحت حمایت و نیازمندان توزیع سبدهای معیشتی نیز ادامه دارد.

وی از آمادگی دفاتر ۱۴گانه کمیته امداد و ۱۰۹مرکز نیکوکاری برای دریافت و توزیع نذورات هم استانیهای زنجانی در بین نیازمندان خبرداد و افزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۶۶۶ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد بانک ملی کمک‌های خود را به نیازمندان اهداء کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار