استاندار: مقاومت، سلامت و توسعه مازندران در شرایط فعلی در اولویت است

ساری (پانا) - استاندار مازندران تأکید کرد که در شرایط فعلی که فشار اقتصادی و تحریم با شیوع کرونا همراه شده، هم باید مقاومت کرد هم به سلامت جامعه رسید و هم استان را توسعه داد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار: مقاومت، سلامت و توسعه مازندران در شرایط فعلی در اولویت است

احمد حسین‌زادگان امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت، پروژه‌های زباله‌سوز نوشهر و ساری، بیمارستان‌های رازی، تنکابن و ماهفروجک را از جمله پروژه‌های اولویت‌دار برشمرد که باید تا پایان سال به اتمام برسد و گفت: «پروژه‌های با پیشرفت بالای ۷۰ درصد باید به اتمام برسند و پروژه‌های با پیشرفت زیر ۷۰ درصد هم باید تأمین اعتبار شوند تا به سرانجام برسند.»

او در پاسخ به سؤالی مبنی بر نوع ابهامات تصویب منطقه آزاد مازندران در شورای نگهبان توضیح داد: «لایحه منطقه آزاد مازندران باید به تصویب شورای نگهبان برسد، ایرادی که وارد کردند در کل به موضوع واردات‌محور شدن مناطق آزاد است که با روح اقتصاد مقاومتی منافات دارد. بحث تهم فرهنگی هم با توجه به مراودات با کشورهای CIS ممکن است زخ دهد.»

حسین‌زادگان یادآوری کرددکه اگر اختلاف میان نمایندگان بر سر منطقه آزاد نمی‌بود، همان چند سال پیش امیرآباد به عنوان منطقه آزاد تصویب می‌شد، برای خروج از این اختلافات بود که سه منطقه را پیشنهاد دادیم. مازندران هر چه آسیب دید از اختلافات بود.

استاندار مازندران تأکید کرد که در شرایط فعلی که فشار اقتصادی و تحریم با شیوع کرونا همراه شده، هم باید مقاومت کرد هم به سلامت جامعه رسید و هم استان را توسعه داد.

حسین‌زادگان با بیان اینکه ادعای شق‌القمر کردن ندارم، ادامه داد: «به تناسب شرایط، همه باید سر کار بیایند. زمانی که مسئولیتمان تمام شد برای روزهایی که سر کار بودیم پاسخگو هستیم.»

او تأکید کرد که باید روی مسائل مهم استان مثل آزادسازی ساحل، منطقه آزاد و بازگشایی کارخانجات تمرکز کنیم که برای استان منفعت دارد. بعدها فرصت هست که به حاشیه‌ها و مسائل جزیی که زمان و انرژی‌مان را می‌گیرد، پاسخ دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار