تمهیدات کرونایی سازمان دانش‌آموزی شاهین‌شهر به نقل از رئیس سازمان؛

آموزش مجازی پیشتازان، از اولویت‌های ماست

اصفهان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی شاهین‌شهر با اشاره تمهیدات کرونایی این سازمان اعلام کرد در این شرایط، ارائه آموزش‌ها به دانش‌آموزان پیشتاز شاهین‌شهر به صورت مجازی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۱۶۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مجازی پیشتازان، از اولویت‌های ماست

آرش قنواتی در گفت‌وگو با پانا در شاهین‌شهر، با اشاره به اهمیت جذب حداکثری دانش‌آموزان در تشکل‌های دانش‌آموزی اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید برای جذب بیش از ۸ هزار دانش‌آموز پیشتاز در شهرستان شاهین‌شهر برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: این تعداد دانش‌آموز در قالب تیم‌های تشکیلاتی در بیش از ۱۸۰ مدرسه شاهین‌شهر سازماندهی می‌شوند.

قنواتی ضمن تاکید بر جذب حداکثری دانش‌آموزان در تشکل‌های دانش‌آموزی گفت: تشکل‌های دانش‌آموزی و تقویت حس اعتماد به نفس و پرورش نیروهای متعهد، یکی از نیازهای مهم نظام تعلیم و تربیت کشور است.

رئیس سازمان دانش آموزی شاهین‌شهر در ادامه با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم توجه همگانی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت کاهش شیوع این بیماری تصریح کرد: در این راستا محور آموزش‌های سازمان دانش‌‌آموزی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی خواهد بود.

وی با بیان اینکه از ابتدای تابستان ۹۹ علاوه بر حضور در جشنواره تولید محتوای کشوری، پویش‌های مجازی متنوعی برگزار شد، افزود: طراحی سامانه جذب خبرنگار دانش‌آموزی (پانا )، پویش عکس ماسک من، پویش دلنوشته‌ای به امام رضا(ع)، مسابقه‌ نقاشی عید غدیر و تشکیل هیئت مذهبی دانش‌آموزی، از اقدامات این سازمان بوده است.

قنواتی انعقاد تفاهم‌نامه میان این سازمان و دستگاه‌های اجرایی شاهین شهر را از دیگر برنامه‌های پیش‌رو در راستای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان عنوان و خاطرنشان کرد: ظرفیت دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز در راستای برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی این استان به‌کارگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار