معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد؛

راهیابی 9 شرکت کننده شهرستانهای استان تهران به مرحله نهایی مسابقات قرآن کشوری

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از راهیابی همکاران فرهنگی استان به مرحله ی نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی 9 شرکت کننده شهرستانهای استان تهران به مرحله نهایی مسابقات قرآن کشوری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و ورابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: 90درصد فرهنگیان استان موفق به راهیابی به مرحله نهایی در سی و هشتیمن دوره مسابقات قرآن،عترت ونماز کشور شدند.

هاشمی گفت: در این مسابقات که به میزبانی مشهد مقدس بصورت مجازی برگزار می‌شود، آثار فرهنگیان منتخب هر استان در دو بخش آوایی(حفظ کل، حفظ 10جزء، قرائت تحقیق) و پژوهشی(نهج البلاغه، روش تدریس احکام) به دبیرخانه کشوری ارسال شد، که پس از داوری مرحله ی مقدماتی، همکاران محترم فرهنگی خانمها و آقایان محبوبه سادات سید صالحی، مهدی تیموری، سعید هرورانی فراهانی، سمیرا پناهی، مجتبی قدبیگی در بخش آوایی و زهرا سادات الطافی، علی نیکزاد، فرشته نصیری، جابر توبا دربخش پژوهشی توانستند به مرحله ی نهایی راه یابند.

این مقام مسئول ضمن آرزوی موفقیت برای فرهنگیان راه یافته به مرحله نهایی مسابقات مذکور، اهمیت برگزاری مسابقات قرآن، عترت ونماز را آشنایی و انس با مفاهیم نورانی قرآن کریم بیان کرد و آن را از مهم ترین ضرورت های فرهنگی و از وظایف آحاد جامعه اسلامی عنوان کرد.

شایان ذکر است در مرحله ی کشوری مسابقات تعداد 330 اثر از سراسر کشور در 5 رشته به دبیرخانه مسابقات ارسال شد و در نهایت 145 نفر به مرحله نهایی راه یافتند و این مرحله نیز به صورت مجازی برگزار خواهدشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار