اجرای طرح آبا ( آشتی با آموزش ) در خراسان شمالی

شیروان(پانا)- رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شیروان از اجرای طرح آبا ( آشتی با آموزش ) ویژه دانش آموزان بازمانده و تارک از تحصیل زیر 18 سال در سطح استان در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح آبا ( آشتی با آموزش ) در خراسان شمالی

مسعود عزیزی گفت: این طرح برای جذب دانش آموزانی است که به خاطر پایین بودن سطح امرار معاش خانواده، انجام کار، مسافرت های فصلی، بی سرپرست و بد سرپرست، توانایی حضور در مدارس را نداشته و ندارند و از تحصیل بازمانده اند.

وی افزود: این طرح به سه روش حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری و به صورت گروهی و انفرادی توسط جمعی از مشاورین علاقمند به آموزش و مورد تأیید استان و زیر نظر مدیران مدارس از راه دور برگزار می شود و تمامی هزینه های تهیه امکانات، تجهیزات، رفت و آمد و... توسط خیرین نیک اندیش و حامیان مالی تأمین و پرداخت خواهد شد، بنابراین برای اجرای این طرح نیازمند همکاری همه سازمان ها، نهادها و ارگان ها در جهت شناسایی و جذب خیرین، حامیان و سمن ها هستیم تا این طرح را برای پوشش دادن همه بازماندگان از تحصیل در سرتاسر استان، در سال آینده اجرا کنیم.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی تجهیزات مورد نیاز در این طرح را تلویزیون 51 اینچ با قابلیت اندروید(ویژه آموزش گروهی)، لپ تاپ، تبلت (ویژه آموزش انفرادی)، مودم، موبایل، محتواهای الکترونیکی، خرید حجم اینترنت و... اعلام کرد و خواستار مشارکت و همکاری لازم در اجرای این طرح با تأمین نیروی انسانی و تجهیزات توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان ها، انجمن های خیریه، سمن ها، خیرین و حامیان عزیز، مدیران عامل محترم کارخانجات و... در استان شد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار