امروز :

از خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش دشتی تجلیل شد

دشتی(پانا) مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی از خبرنگاران فعال در این حوزه تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
از  خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش  دشتی  تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی از خبرنگاران فعال در حوزه آموزش و پرورش تقدیر کرد.

علی حسینی در این نشست که در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی برگزار شد با اشاره به حساسیت کار خبرنگاران اظهارکرد اصلی ترین وظیفه خبرنگاران انتقال پیام انقلاب اسلامی وخدمات نظام به مردم است.

حسینی بیان کرد: خبرنگاران باید با چشم تیزبین و فعالیت سازنده، اخبار، اطلاعات و خدمات دولت را بدون کم و کاستی به مردم برسانند و آن ها را با فعالیت ها و خدمات دولت بیشتر آشنا کنند.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین شناخته می شوند و چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند ، گفت: رسانه معتمد مردم است و اهالی رسانه باید تلاش کنند که درد، گرفتاری ها و مشکلات مردم را با شفافیت به مسئولین منتقل کنند.

مدیر آموزش و پرورش دشتی نقش ارزنده‌ی خبرنگاران در دوران شوم ویروس کرونا را ارزشمند توصیف نمود و از آنان خواست در انعکاس فعالیت های آموزش و پرورش و امید دادن به خانواده ها برای شروع سال تحصیلی جدید تلاش نمایند.

حسینی در پایان ضمن گرامی داشت یاد شهدای گرانقدر عرصه اطلاع رسانی، به رسم یادبود هدایایی به خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش اهدا کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار