مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

تربیت دینی و اجتماعی دانش‌آموزان نقطه قوت خبرگزاری پانا است

خبرگزاری پانا باعث می‌شود دانش‌آموزان توانایی خود را شکوفا کنند/ وسعت فعالیت‌های پانا مورد استقبال فرهنگیان و دانش‌آموزان قرار گرفته است

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت خبرگزاری پانا یک ظرفیت رسانه‌ای در آموزش و پرورش است ‌به‌طوریکه وسعت فعالیت‌های پانا مورد استقبال فرهنگیان و دانش‌آموزان قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۰۲۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تربیت دینی و اجتماعی دانش‌آموزان نقطه قوت خبرگزاری پانا است

آئین تجلیل از خبرنگاران خبرگزاری دانش آموزی پانا با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر، سازمان دانش آموزی استان، اولیاء دانش آموزان و تعدادی از دانش آموزان خبرنگار فعال در عرصه خبرنویسی، گزارش دهی و عکاسی در سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.

علی موحدی، مدبر کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: خبرگزاری پانا یک ظرفیت رسانه ای در آموزش و پرورش است بطوریکه وسعت فعالیت های پانا مورد استقبال فرهنگیان و دانش آموزان قرار گرفته است.

موحدی گفت: خبرنگاران پانا می توانند یک الگوی سازنده برای سایر دانش آموزان باشند زیرا دانش آموزان خبرنگار ضمن فعالیت در خبرگزاری پانا در راستای کسب علم و دانش و مهارت های اجتماعی می کوشند.

محمود حق دوست، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: دانش آموزان خبرنگار پانا با ایجاد موقعیت خاصی که برایشان فراهم شده است با تولید محتوا و قلم زنی در عرصه خبری حرکت نوینی را آغاز می کنند.

وی گفت: دانش آموزان در ارائه خبر باید دقت، صحت و سرعت را در امر اطلاع رسانی رعایت کنند.

خداکرم نوروزی، مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر نیز اظهار کرد: خبرگزاری پانا یک خبرگزاری دانش آموزی است که با ترغیب و تشویق دانش آموزان تلاش می کند تا آنها با جذب شدن و مشارکت در عرصه رسانه توانایی های خود را شکوفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک دوره تخصصی ویژه خبرنگاری برگزار خواهد شد.

نوروزی گفت: دانش آموزان خبرنگار در ایام محرم و صفر، نقش موثری در برنامه ها و فعالیت ها در قالب پویش نسل قاسم ابن الحسن (ع) ایفا می کنند.

عبدالحسین صادقی، مسئول خبرگزاری پانا استان بوشهر گفت: آنچه در خبرگزاری پانا پی گرفته می شود تربیت است و تربیت دینی و اجتماعی دانش آموزان نقطه قوت خبرگزاری پانا است.

صادقی افزود: تقویت این رویکرد رسانه ای بسیار حائز اهمیت است زیرا که دانش آموزان با علاقه مندی و با روحیه پرسشگری به صورت فعال به تولید خبر، گزارش دهی، مصاحبه و عکس مشارکت جدی دارند.

در این مراسم هر یک از خبرنگاران پانا به بحث و تبادل نظر پرداخته، پیشنهادهایی از قبیل تجهیز خبرگزاری پانا استان به وسایل و تجهیزات به روز، برگزاری دوره های آموزشی به صورت مداوم که در برگیرنده تعداد بیشتری از دانش آموزان مدارس در مناطق شهری و روستایی، برگزاری اردوهای تربیتی و آموزشی، همراهی مدیران در ایجاد پایگاه های خبرگزاری پانا در مدارس و غیره ارائه دادند.

در پایان از تعداد بیست نفر از دانش آموزان خبرنگار فعال استانی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: کانیا عرفان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار