برگزاری مراسم یادبود اولین خبرنگار شهید رسانه خراسان رضوی در کاشمر

کاشمر(پانا)- مراسم یاد بود اولین خبرنگار شهید رسانه استان خراسان رضوی در شهرستان کاشمر با حضور جمعی از خبرنگاران فعال این حوزه و جمعی از مسئولین مربوطه در کاشمر برگزار شد

کد مطلب: ۱۱۱۴۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم یادبود اولین خبرنگار شهید رسانه خراسان رضوی در کاشمر

عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید سید عبدالحمید عسکری اولین خبرنگار شهید رسانه استان خراسان رضوی گفت: رسانه‌ها آن‌گونه که باید تاکنون در به تصویر کشیدن تاریخ شفاهی فرهنگی شهر کاشمر به‌خوبی موفق نبودند، چون رسانه‌ها محتوا تولید نمی کنند.

وی افزود :اکنون در یک جنگ تمام عیار قرار داریم که تمام دنیا به تهاجم رسانه‌ای روی آورده‌اند. هرچند از تهاجم فرهنگی عبور کرده‌ایم و در تهاجم رسانه‌ای به سر می‌بریم اما در تشکیل جبهه رسانه تراز انقلاب به خوبی موفق نبوده‌ایم و هم‌گرایی و هم‌افزایی توسط رسانه‌ها شکل نگرفته است.

وی افزود: اگرچه همه شاهد زحمات مدافعان سلامت در جریان مبارزه با کرونا هستند اما خبرنگاران بودند که تلاش‌های مدافعان سلامت را به تصویر کشیدند. خبرنگاران باید در حوزه آموزش نیز پیشقراول باشند و نسل امروز را با آرمان‌های انقلاب آشنا کنند، رسانه ها باید با برگزاری میزگردهای تخصصی برای رفع معضلات اجتماعی و مشکلات صنعت و اشتغال منطقه تلاش کنند.

محمدیان در پاسخ به سوال خبرنگار پانا در رابطه با حمایت از خبرنگاران گفت: هرجریانی که در راستای مبارزه با فساد تلاش کند مورد حمایت قرار خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار