مراسم تجلیل از دانش آموزان خبرنگار کاشمر برگزار شد

کاشمر(پانا)- مراسم روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران برتر پانا در سالن شهید برهان پناه آموزش و پرورش کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم  تجلیل از دانش آموزان خبرنگار کاشمر برگزار شد

حامد ناصری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر ضمن تشکر از حضور دانش آموزان و تشکر ویژه از رابط پانا گفت: خبرگزاری پانا شهرستان شاهد رتبه های کشوری و استانی بوده و این نشان می‌دهد که خبرگزاری در عرصه کشوری توانمند بوده و نوید از یک آینده درخشان و خوب می‌دهد که ما شاهد رونق در عرصه خبرگزاری باشیم.
وی در ادامه گفت: فعالیت های آموزش و پرورش به چند بعد تقسیم می‌شود که یک بعد آن، آموزشی و بعد دیگر پرورشی است، این دو بعد هرگاه کنار هم باشند ما می‌توانیم ادعا کنیم که دانش آموز تربیت کرده ایم، دانش آموز هنگامی دانش آموز خواهد شد که هم بعد آموزشی و هم تربیتی آن مدنظر قرار بگیرد.
در بعد تربیتی و پرورشی یکی از ابعاد مهم این است که دانش آموز برای برعهده گرفتن نقش در آینده آماده شود که اگر دانش آموز آمادگی لازم را نداشه باشد، استعدادش شکوفا نشود و رشد نکند در بحث برعهده گرفتن نقش در آینده باز هم دانش آموز تربیت نکرده ایم که خبرگزاری پانا این مهم را انجام می‌دهد.
ناصری خطاب به دانش آموزان خبرنگار افزود: نقش شما همانند نقش شهید صارمی است که امروز 17 مرداد سالروز شهادت این شهید بزرگوار است و به علت اهمیت کار خبرنگاری این روز به این نام، نامگذاری شده و نقش آفرینی و اثرگذاری شما در عرصه های مختلف جامعه است، یک خبرنگار نقش بسیار مهمی را به عهده دارد، خبرنگار زنجیر و حلقه اتصال بین عامه مردم با مسولان است، صحبت ها و مشکلات مردم را به نهادهای حکومتی می‌رساند و تصمیمات مسئولین را رصد می‌کند که آیا احقاق حق انجام شد، آیا تحقق گرفت یا خیر، این اهمیت خاص این کار است. در آموزش و پرورش، کار آموزشی و تربیتی و پرورشی اهمیت ویژه ای دارد، کار تربیتی و پرورشی هنگامی نمود خواهد داشت که دانش آموز یک نقش را برعهده بگیرد و نقشی که شما به عنوان خبرنگار برعهده دارید نشان دهند این امر است.

در این برنامه از خبرنگاران فعال و رابط خبرگزاری پانا با اهدای تندیس و تقدیر نامه و کارت هدیه تجلیل شد.

متینامکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار