معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور:

باید در نقش رسانه، جایگاه معنوی و اخلاقی خود را حفظ کنیم

نیشابور (پانا) - معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور همدلی، وحدت و هم‌اندیشی با نخبگان و استفاده از ظرفیت‌های بالای شهرستان را عامل اصلی رشد و پیشرفت آن جامعه معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
باید در نقش رسانه، جایگاه معنوی و اخلاقی خود را حفظ کنیم

علیرضا قامتی با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: هر تغییری در منطقه با بستر رسانه آغاز و با به رسانه پایان می رسد. طبیعتا با این رویکرد، به اهمیت رسانه در اجرای برنامه های منطقه ای پی خواهیم برد.

وی ادامه داد: اگر بخواهند منطقه ای را به شکل عام مورد هدف قرار دهند، اول رسانه را در آن منطقه تحریک می کنند و به نقل از مقام معظم رهبری یقینا سلاح رسانه از هر سلاحی قوی تر است.

فرماندار نیشابور اظهار کرد: کلیه اقدامات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جوامع امروز، رسانه محور بوده و هر کدام از ما باید در نقش رسانه جایگاه معنوی و اخلاقی خود را حفظ کنیم.

قامتی تشریح کرد: امروز اگر یک ناکارآمدی شهرستان جلوه داده شود، بخش عام شهرستان متضرر می شود. اخبار منتشره باید دارای استنادات کافی و لازم باشد. بسیار خرسندیم که با پیگیری های دانشکده علوم پزشکی برای اولین بار کد رشته پزشکی، به این شهرستان اختصاص داده شده است و یقین داریم که با توانمندی و انسجامی که در این شهرستان وجود دارد این رشته در نیشابور تداوم پیدا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار