دستگاه‌های اجرایی باید برای رفع مشکلات مردم گام بردارند

کاشان (پانا) - فرماندار کاشان عنوان کرد دستگاه‌های اجرایی باید با انسجام و هماهنگی برای رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف گام بردارند و با تلاش مضاعف به خواسته های قانونی و به حق مردم رسیدگی شده تا مشکلات برطرف شود.

کد مطلب: ۱۱۱۴۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه‌های اجرایی باید برای رفع مشکلات مردم گام بردارند

علی‌اکبر مرتضایی در دیدار رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اظهار کرد: درخواست‌های مردمی باید مورد توجه قرار گیرد و رسیدگی نکردن به‌هنگام خواسته‌های مردمی موجب هدر رفتن منابع انسانی و انرژی شده و مشکلات بسیاری را به همراه می آورد.
وی با اشاره به اهمیت تکمیل طرح های نیمه تمام افزود: برای تکمیل استخر ذخیره آب روستای رحق، شش میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارهای شهرستانی اختصاص پیدا کرد که بهره برداری از این طرح می‌تواند گره‌گشای مشکلات مردم این روستا باشد.
مرتضایی تاکید کرد: استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری باعث پایداری منابع دشت کاشان می شود و یکی از راهکارهای متداول در نگهداری آب برای مصارف کشاورزی، توجه به آبخیزداری و ایجاد بندهای خاکی و استخرهای ذخیره آب است که با توجه به توپوگرافی منطقه، بازدهی خوبی دارد.
فرماندار کاشان گفت: بیش از 10 هزار خانوار در بخشهای مختلف این شهرستان در حوزه کشاورزی شاغل به کار هستند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، در این دیدار از همراهی و حمایت‌های فرمانداری کاشان تقدیر کرد و از تخصیص بودجه به قنات‌ها و موضوع های کشاورزی خبر داد.
مهرداد مرادمند افزود: با توجه به اهمیت طرح مشارکتی استخر بزرگ روستای رحق، تکمیل این طرح مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار