شونشینی با موضوع بزرگداشت روز خبرنگار روی آنتن رفت

بوشهر(پانا)- برنامه تلویزیونی «شونشینی» با موضوع گرامیداشت روز خبرنگار همراه با تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره رسانه ­ای ابوذر از سیمای مرکز بوشهر پخش شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
شونشینی با موضوع بزرگداشت روز خبرنگار روی آنتن رفت

به گزارش روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) بوشهر، مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در گفت و گو با مجری این برنامه ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: 17 مرداد ماه سال روز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی است که ما سال روز عروج این شهید والامقام را به عنوان روز خبرنگار گرامی می ­داریم.

عبدالله نجفی با اشاره به آغاز به کار پویش ملی «خاطره نگار» در کشور اظهار کرد: این پویش شامل ثبت خاطراتی از فعالیت­ های اثربخش و ماندگار اصحاب رسانه است که در استان بوشهر طراحی و مورد استقبال بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه کشور قرار گرفت.

وی افزود: پوستر این پویش ملی، دو روز پیش با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولین ارشد رسانه ­ای کشور در تهران رونمایی شد که هم اکنون این پویش در سراسر کشور در حال برگزاری است.

در این برنامه برگزیدگان استانی پنجمین جشنواره رسانه­ ای ابوذر با حضور ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی معرفی و مورد قدردانی قرار گرفتند.

پریسا جفره­ ای، سعید طاهری پور و محمد پایبست به ترتیب رتبه ­های اول تا سوم بخش چند رسانه ­ای و امیر رستافر و خداکرم جمالی نیز به ترتیب رتبه ­های دوم و سوم بخش موشن­ گرافی این جشنواره را کسب کردند.

همچنین در بخش گزارش­ های ویدیویی به ترتیب امیر برکت، خاطره خواجگانی و مهدی عالی پور و در بخش خبر نیز به ترتیب امین رجب زاده، زهره عرب و مونا عیدان از سوی هیئت داوران این جشنواره شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش رسانه­ های مکتوب نیز سید حسین موسوی، سعید رضایی و مژده پاینده به ترتیب رتبه ­های اول تا سوم گزارش و علی هوشمند، راضیه حیاتی و علی رضا بحرانی اقبال نیز به ترتیب رتبه ­های اول تا سوم تیتر را به دست آوردند و حامد معتمدی نیز رتبه اول و حسن محدث زاده رتبه­ های دوم و سوم یادداشت را از آن خود کردند.

در حاشیه این برنامه گروه سرود سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر به اجرای سرودی با موضوع غدیر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار