مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر روز خبرنگار را تبریک گفت

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پیامی فرا رسیدن17 مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه به ویژه فرهنگیان فعال در این عرصه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۱۳۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، متن پیام علیمراد کرمی به شرح ذیل است:

به نام خداوند لوح وقلم

بشر از ابتدای گام نهادن بر کره خاکی، در جستجوی تعالی و کمال بوده است و برای رسیدن به این گوهر ارزشمند، همواره نیازمند آگاهی و معرفت اندوزی بوده است. با گسترش جامعه و گستردگی ارتباطات، آگاهی بخشی برای کمال گرایی جمعی، به مولفه‌ای تاثیرگذارتر تبدیل شده است. امروز بار امانت سنگین آگاهی رسانی اجتماع بر عهده صاحبان قلم و خبرنگاران است تا بتوانند با ترسیم مسیر صحیح و روشنگری سره از ناسره، جامعه را به سمت حرکتی توام با آرامش و سعادتمندی هدایت کنند.

در این روزهای کرونایی که زیست فردی و جمعی دچار تحولی بزرگ شده اصحاب رسانه به خوبی توانسته‌اند پیام‌آور مجاهدان جبهه سلامت کشور باشند تا دریچه‌های امید و سلامتی بر مردم باز باشد.

در روزهایی که به دلیل شیوع کرونا، شور از مدارس رخت بربسته بود و تدریس مجازی جایگزین کلاس و نیمکت و مدرسه شده بود، رسانه‌های استان به یاری آموزش و پرورش آمده تا با اطلاع‌رسانی دقیق به خانواده‌ها و دانش‌آموزان، جریان آموزش از حرکت نایستد و چراغ تعلیم و تربیت در سراسر این دیار روشن بماند.

به بهانه و انگیزه 17 مرداد روز خبرنگار، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و قلم به ویژه شهیدان محمود صارمی و داریوش شاهینی، این روز ارزشمند را به اصحاب رسانه به ویژه فرهنگیان فعال در این عرصه تبریک عرض می کنم.

تلاش‌های این قشر فرهیخته را در اطلاع‌رسانی و کمک به دستگاه تعلیم و تربیت ارج نهاده و برای همه عزیزان دوام توفیق و پایداری را از درگاه قادر متعال مسالت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار