فعالیت استودیو آفرینش کانون پرورش فکری مازندران در پیک کرونا 

ساری (پانا) - با راه‌اندازی ۱۹ کارگاه آنلاین در استودیو آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، علاقه‌مندان گروه‌ها سنی متعددی در این کارگاه‌ها شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۱۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت استودیو آفرینش کانون پرورش فکری مازندران در پیک کرونا 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، با شیوع بیماری کرونا در کشور و ضریب افزایش آن در مازندران و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان به وجود آمد، سامانه مرکز مجازی کانون با هدف دسترسی آسان خانواده‌های ایرانی و فارسی‌زبانان دنیا راه‌اندازی شد.

کارگاه‌ها و دوره‌هایی در سه سطحِ بدون محدودیت زمان، کارگاه‌های برخط کشوری و دوره‌های برخط استانی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شد. گروه‌های متعدد سنی از جمله کودکان و نوجوانان با عضویت در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir از این کارگاه‌ها بهره‌مند شدند.
در استان مازندران در مجموع ۱۹ کارگاه تشکیل شد که با استقبال بیش از ۳۰۰ نفر در حال برگزاری است.
بر همین اساس، ساخت عروسک، تصویرسازی قصه گویی، آبرنگ، سفال‌گری، شعرسرایی،؛نوشتن خلاق، عروسک گردانی، پتینه، خوشنویسی، فیلم‌سازی، داستان‌نویسی، تذهیب، نجوم (کودک ونوجوان)، موسیقی(آوا شناسی ) خوانش متون ادبی از جمله این کارگاه‌‌ها هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ترم بعد این کارگاه‌ها پس از ثبت نام در پرتال kpf.ir و انتخاب گزینه آموزش‌های مجازی دوره‌های تخصصی برخط استانی نسبت به انتخاب و ثبت نام کارگاه مورد نظر خود اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار