خدمات کانون پرورش فکری در کانون اصلاح و تربیت توسعه می‌یابد

ساری (پانا) -مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در کانون اصلاح و تربیت استان، تأکید کرد که خدمات تخصصی کانون پرورش فکری ویژه مهرجویان کانون اصلاح و تربیت توسعه می ‌‌یابد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
خدمات کانون پرورش فکری در کانون اصلاح و تربیت توسعه می‌یابد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، در بازید مدیرکل این کانون از کانون اصلاح و تربیت مازندران که با همراهی معاون فرهنگی و مسوول روابط عمومی و حضور معاون امور فرهنگی و تربیتی زندان های استان صورت گرفت، محمدعلی یزدان‌شناس از نزدیک با فعالیت‌ها و برنامه‌های این مجموعه آشنا شد.

رییس کانون اصلاح و تربیت مازندران ضمن معرفی بخش‌ها و فعالیت‌های این مجموعه، یکی از اهداف مهم را آموزش و مهارت افزایی مهرجویان عنوان کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران هم با صحبت در جمع مهرجویان و مسوولان این کانون به تشریح اهداف دستگاه متبوعش پرداخت و بر آمادگی کانون پرورش فکری نسبت به ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی ویژه مهرجویان تاکید کرد.

یزدان شناس وجود برخی از نواقص و خلاء اجتماعی و فرهنگی را عامل انحراف و بزه در نوجوانان عنوان کرد و اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با این همکاری در حوزه پرورش اعتماد به نفس و مهارت افزایی این مهرجویان موثر باشیم.

این مدیر فرهنگی ضمن اهدای کتاب به این مجموعه از ارایه خدمات فرهنگی مربیان کانون در کانون اصلاح و تربیت خبر داد و اضافه کرد: سینما کانون ساری و مرکز نجوم کانون پرورش فکری مهیای خدمت به مهرجویان کانون اصلاح و تربیت مازندران است.

قرار است طی تفاهم نامه‌ای همکاری میان این دو گانون به صورت سازمان یافته‌ای توسعه یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار