نگاهی به دیدارهای شب پایانی از هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس

جنگ سهمیه‌ها به آخرین سکانس‌ها رسید

تهران (پانا) - در دو بازی پایانی هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و چلسی آخرین تلاش‌هایشان برای کسب سهمیه لیگ قهرمان اروپا انجام خواهند داد.

کد مطلب: ۱۱۰۹۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جنگ سهمیه‌ها به آخرین سکانس‌ها رسید

هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس امشب با برگزاری دیدارهای سرنوشت‌ساز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان خواهد رسید. اما در دیدارهای پایانی این هفته، عنوان مهم‌ترین را برای هیچ کدام از بازی‌ها نمی‌توان انتخاب کرد زیرا هر دو بازی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا مهم و تاثیرگذار است.

منچستر یونایتد - وستهام یونایتد / ساعت 21:30 ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر

اوله گونر سولشر (نروژ) - دیوید مویس (اسکاتلند)

بازی رفت » وستهام 2 - منچستر صفر

درباره دیدارهای روبرو » مهم‌ترین نکته‌ای که درباره تقابل‌های روبروی دو تیم می‌توان گفت به میزبانی‌های منچستر یونایتد از وستهام مربوط می‌شود. شیاطین سرخ در سه بازی آخر که از وستهام میزبانی کرده‌اند با برد از زمین خارج شده‌اند و 13 سال و 2 ماه است که در اولدترافورد به این تیم نباخته‌اند.

آخرین وضعیت و آمار منچستر یونایتد » پس از ناکامی تلخ در نیمه نهایی جام حذفی، تنها موفقیتی که می‌تواند در فوتبال جزیره برای اوله گونر سولشر ثبت شود مربوط کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است. منچستر یونایتد که در 7 بازی آخر خانگی باخت نداشته، با ادامه این روند و کسب سه امتیاز در جدول بالاتر از لسترسیتی قرار خواهد گرفت تا برای قطعی شدن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از دیدار مستقیم با لسترسیتی در هفته پایانی تنها به یک امتیاز نیاز داشته باشد.

آخرین وضعیت و آمار وستهام یونایتد » با دو برد متوالی که در دیدارهای اخیر خود داشته‌اند، روحیه خوبی برای تقابل با منچستر و ثبت سومین بازی متوالی خارج از خانه بدون باخت دارند. اما نکته مهم برای وستهام این است که آنها اگر امشب فقط یک امتیاز از منچستر بگیرند بقایشان در لیگ برتر قطعی خواهد شد، البته در صورت شکست هم سقوط وستهام بسیار سخت است و تنها اتفاقی عجیب می‌تواند آنها را به چمپیونزشیپ برساند.

لیورپول - چلسی / ساعت 23:45 ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول

یورگن کلوپ (آلمان) - فرانک لمپارد (انگلیس)

بازی رفت » چلسی یک - لیورپول 2

درباره دیدارهای روبرو » در حالی برای سومین بار در این فصل فوتبال جزیره روبروی هم قرار خواهند گرفت که هر کدام از تیم‌ها در این فصل توانسته‌اند در یک دیدار مستقیم به برد برسند، اما نکته مهم درباره بازی‌های روبرو این است که تقابل‌های لیورپول و چلسی طی 12 سال اخیر همیشه گل داشته و با تساوی بدون گل تمام نشده است.

آخرین وضعیت و آمار لیورپول » قهرمان زودهنگام لیگ برتر انگلیس که بهترین عملکرد را در دیدارهای خانگی با 17 برد و یک تساوی داشته است، طی روزهای اخیر نتایج خوبی بدست نیاورده و در وضعیتی به این دیدار خواهد گذشت که پس از شکست هفته گذشته مقابل آرسنال، آنها تعداد بازی‌های بدون بردشان به عدد 2 رسید و اگر امشب هم بدون 3 امتیاز زمین را ترک کنند، برای اولین بار در این فصل تعداد بازی‎‌های متوالی بدون برد آنها به عدد 3 خواهد رسید.

آخرین وضعیت و آمار چلسی » پیروزی شیرین مقابل منچستر یونایتد و رسیدن به فینال جام حذفی، تیم فرانک لمپارد را با روحیه‌ای بالا راهی بندر لیورپول خواهد کرد تا تلاش‌های چلسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با روحیه بالا ادامه داشته باشد. چلسی اگر امشب به پیروزی برسد سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را بدست خواهد آورد اما هر نتیجه‌ای به غیر از برد کار آنها را برای کسب سهمیه به دیدار هفته آخر مقابل وولورهمپتون خواهد کشاند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار