مدیرکل پشتیبانی امور دام سیستان و بلوچستان خبر داد:

توزیع ۳۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) _ مدیرکل پشتیبانی امور دام سیستان و بلوچستان عنوان کرد ۳۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در یک ماه اخیر در این استان به منظور تنظیم بازار توزیع شد و این روند همچنان ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۳۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دام سیستان و بلوچستان؛ سیامک سرابندی اظهار کرد: شهروندان برای تهیه مرغ منجمد به تعاونی‌ها و فروشگاه‌های معتبر مراجعه و گوشت مرغ موردنیاز خود را کیلویی۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان دریافت کنند.

او ادامه داد: روند توزیع مرغ منجمد به منظور کنترل قیمت بازار در سیستان و بلوچستان با استفاده از مرغ تولیدی خود استان همچنان ادامه دارد.
مدیرکل پشتیبانی امور دام سیستان و بلوچستان افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی استانداری و سازمان جهاد کشاورزی نهاده‌های مورد نیاز تامین و در حال توزیع است.

او بیان کرد: تجار و بازرگانان می‌توانند با هماهنگی سازمان جهادکشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نسبت به واردات نهاده‌های دامی اقدام کنند.
سرابندی ادامه داد: با توجه به کوتاهی مسافت حمل محصولات از مبدا کشور پاکستان به سیستان و بلوچستان فرصت مناسبی است که از این طریق نهاده‌های موردنیاز تهیه و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
او ذرت دانه‌ای، کنجاله پنبه دانه و سویا را از عمده نهاده‌های ضروری دامداران سیستان و بلوچستان برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار