زیرساخت‌های آموزش و پرورش استثنایی در استان کهگیلویه وبویراحمد رشد چشمگیری داشته است

یاسوج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای آموزش و پرورش استان عنوان کرد زیرساخت‌های آموزش استثنایی در استان رشد چشمگیری داشته است.

کد مطلب: ۱۰۹۸۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
زیرساخت‌های آموزش و پرورش استثنایی در استان کهگیلویه وبویراحمد رشد چشمگیری داشته است

هادی زارع پور در این جلسه که به ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد و با حضور حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار شد، گفت: وزیر آموزش و پرورش 25 برنامه تحولی در قالب سند تحول را به استان ها اعلام کردند که از این تعداد 3 برنامه متعلق به حوزه آموزش و پرورش استثنایی است.

او افزود: ما قول می دهیم سیاست ها و راهبردهای حوزه استثنایی را به جد دنبال کنیم.

زارع پور با بیان اینکه امروز زیرساخت‌های آموزش استثنایی در استان رشد خوبی داشته است، گفت: چندین مرکز مشاورزه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد احداث کردیم.

او افزود: دو زمین چمن مصنوعی در شهرستان‌های گچساران و بویراحمد احداث و 90 درصد مراکز آموزشی استثنایی را به دوربین مدار بسته مجهز کردیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: بازسازی و ترمیم مراکز آموزشی و تأسیس رشته‌های جدید در مراکز فنی و حرفه‌ای و راه اندازی پایگاه سلامت سنجش دانش آموزان از دیگر اقدامات در حوزه آموزش و پرورش استثنایی است.
زارع پور گفت: 12 پایگاه سنجش سلامت سیار دانش آموزان جدید الورود را پیش بینی کردیم که از 15 تیرماه کار خودشان را آغاز کردند و تاکنون 1800 دانش آموز و نو آموز غربالگری شده اند و 5 هزار نفر دیگر در صف نوبت هستند.

او افزود: ما رتبه دوم کشور را در این زمینه داریم و در تلاش هستیم که 100 درصد دانش آموزان جدید الورود مورد ارزیابی سلامت قرار بگیرند، که تعداد آنها 15 هزار نفر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار