مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

حفظ سلامت دانش آموزان اولویت اول آموزش و پرورش در روزهای کرونایی

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد باید با فرهنگ سازی و استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی بیش از پیش به صورت مستمر برای دانش آموزان و فرهنگیان تبیین شود.

کد مطلب: ۱۰۹۷۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
حفظ سلامت دانش آموزان اولویت اول آموزش و پرورش در روزهای کرونایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در جلسه هم اندیشی ستاد مدیریت کرونا با اشاره به اقدامات خوب آموزش و پرورش در مواجهه هوشمند با این ویروس اظهار کرد: در ستاد ثبت نام تمهیداتی اندیشیده شده تا خانواده ها با استفاده از دیتا از مزایای ثبت نام الکترونیک بهره مند شوند.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ماسک در فضاهای اداری و آموزشی خاطرنشان کرد: باید با استفاده از همه امکانات و ابزارهای موجود جهت فرهنگ سازی و حساس کردن مردم نسبت به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان تدوین برنامه های متنوع آموزشی در شهرستانها را با توجه به وضعیت شیوع کرونا ضروری دانست و گفت: فعالیت مدارس، مراکز آموزشی، دوره های آموزشی غیر رسمی ( فوق برنامه ) و ... با تشخیص فرمانداری ها و تصمیم شورای ستاد کرونای شهرستانها خواهد بود.

رحمتی با اشاره به استفاده از ظرفیت خیران در ایام کرونایی خاطرنشان کرد: برای تهیه و توزیع اقلام بهداشتی نظیر: ماسک، محلول های ضدعفونی، دستکش و ... باید از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار