شرکت 110 نفر در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی در قزوین

قزوین (پانا) – معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان قزوین از شرکت 110 نفر در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 110 نفر در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی در قزوین

کبری جعفربگلو در گفت و گو با پانا، با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش دهندگان و آموزشیاران سوادآموزی که در دانشکده فنی شهید بابایی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این آزمون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط جهاد دانشگاهی در استان قزوین برگزار شد.

وی اعلام کرد: مجموع آموزش دهنده ها و آموزشیاران دو دوره مستمر که واجد شرایط آزمون بودند، 110 نفر است که 98 نفر خانم و 12 نفر آقا هستند.

معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: قرار است مشمولان این آزمون پس از شرکت و قبولی در آزمون با توجه به نیاز آموزش و پرورش، رشته تحصیلی، جنسیت و سنوات خدمت و ظرفیت سهمیه استخدامی اعلامی توسط سازمان اداری و استخدامی کشور حداقل دوره یک ساله آموزشی را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند.

وی افزود: پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون پایان دوره تا پایان برنامه ششم توسعه به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.

معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: شرکت کنندگان در آزمون در صورت کسب نمره حد نصاب 50 درصد جهت شرکت در دوره یک ساله به دانشگاه فرهنگیان معرفی می شوند و آموزش های مورد نیاز را می گذرانند و سپس جذب آموزش و پرورش می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار