یارمحمدی: ترویج فرهنگ مطالبه گری  از هدف های مهم مجلس دانش آموزی است

تهران (پانا) - فیروز یارمحمدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران در جلسه ستاد برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس دانش آموزی منطقه گفت ترویج فرهنگ مطالبه‌گری و پرسشگری از جمله اهداف اصلی پارلمان ویژه  قشر دانش آموزی  در جمهوری اسلامی است که باید برای گسترش آن بیشتر تلاش کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
یارمحمدی: ترویج فرهنگ مطالبه گری  از هدف های مهم مجلس دانش آموزی است

بهگزارش اداره کل آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران، یارمحمدی مشارکت دانش آموزان در مراحل مختلف انتخابات شورای دانش آموزی از مدرسه تا مجلس دانش آموزی را نشان دهنده روحیه و انگیزه بالای آنان جهت نقش آفرینی در سرنوشت تحصیلی خود و جامعه دانش آموزی دانست و اظهار امیدواری کرد که دانش آموزان عزیز بتوانند از این بستر و شرایط ایجاد شده در راستای تقویت خود و خدمت به دیگران استفاده کنند.

گفتنی است در منطقه۳ همانند وهمزمان با سایر مناطق، قرار است در روز یکشنبه مورخ ۹۹/۴/۲۲انتخابات دهمین دوره مجلس دانش آموزی بصورت الکترونیکی برگزار شود. براساس تقویم زمانبندی دانش آموزان پایه های نهم و دهم که کاندیدا توری خود را اعلام کرده اند باید در فضای مجازی به تبلیغ برنامه های خود پرداخته و خود را در معرض انتخاب دانش آموزان منتخب شوراهای دانش آموزی قرار دهند.

یار محمدی افزود: تشکیلات و ساختار مجلس دانش آموزی تقریبا" شبیه ساختار مجلس شورای اسلامی است و از این حیث هم می تواند به آماده سازی و تربیت نیروهای توانمند برای نقش آفرینی در عرصه اجتماعی و سیاسی در آینده موثر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار