معاونت حمل و نقل شهردارى تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد

تشدید برخورد سختگیرانه بر استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومى از امروز

تهران (پانا) - معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران با صدور اطلاعیه‌اى اعلام می‌‌کند، به دنبال تاکید رئیس‌جمهوری و شهردار تهران مبنی بر اجبارى شدن استفاده از ماسک در کلیه اصناف، ادارات و ناوگان عمومى سطح شهر، برخورد سختگیرانه‌ترى از سوى شهردارى در ناوگان عمومى صورت می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تشدید برخورد سختگیرانه بر استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومى از امروز

به گزارش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این اطلاعیه آمده است: با تاکید رئیس جمهور و شهردار محترم تهران بر اجبارى شدن استفاده از ماسک در تمامى اصناف، ادارات و در ناوگان عمومى پایتخت؛ از امروز «یک شنبه ١٥ تیر ماه»، تمهیدات سختگیرانه‌ترى به این منظور در تمامى ناوگان عمومى شهر اعمال خواهد شد.

هم اکنون در ۱۲۷ ایستگاه مترو و ٦٢ پایانه و ایستگاه اتوبوس شهر تهران ماسک به قیمت مناسب عرضه می‌شود و حتی امکان عرضه ماسک در پایانه‌هاى تاکسیرانى شهر هم فراهم شده است.

مجموعه مدیریت شهرى و معاونت حمل و نقل و ترافیک با تاکید بر مصوبه ى دولت مبنى بر اجبارى شدن ماسک در مترو و اتوبوس اعلام می‌دارد: رعایت فاصله‌گذارى اجتماعی و استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسى همچنان مورد تاکید است و از امروز ( یکشنبه ١٥ تیر ماه) سخت گیری‌های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسى‌هاى شهر تهران اعمال خواهد شد.

بنا بر این اطلاعیه از ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامى ایستگاه‌های مترو، اتوبوسرانى و تاکسیرانى ممانعت میشود، از اینرو از شهروندان می خواهیم که برای حفظ سلامتی خودشان فاصله های اجتماعی را رعایت کرده و همکاری لازم را نیز در استفاده از ماسک در ناوگان عمومى شهر داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار