مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

سیاست‌های حوزه سوادآموزی در قالب سند تحول بنیادین ترسیم می‌شوند

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد با برنامه‌ریزی‌های خاص و تاسی از بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌ها و سیاست‌های سوادآموزی در سال جدید را در راستای سند تحول بنیادین ترسیم می‌کنیم.

کد مطلب: ۱۰۹۴۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
سیاست‌های حوزه سوادآموزی در قالب سند تحول بنیادین ترسیم می‌شوند

به گزارش اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه، گفت: برنامه‌های حوزه سوادآموزی در سه سطح وزارت، سازمان و استان تدوین می‌شود و فعالیت‌ها با نظم خاصی راهبری و هدایت می‌شوند.
وی افزود: برنامه‌های این حوزه در سطح وزارت مشمول 10 برنامه کلی است که با تعریف شناسنامه تفصیلی، اصل برنامه، هدف عملیاتی مربوط به برنامه، راهکار موجود، زیر نظام‌ها، واحد مسؤول و همکار، سطح اجرا، کد فعالیت‌ها با تاکید بر خلاقیت و نوآوری، استلزامات (حقوقی، اجرایی و نیروی انسانی)، شاخص‌های ارزیابی عملکرد و نتایج کلیدی برنامه در تحقق راهکار سند تحول پیگیری می‌شوند.
یزدان‌پناه اظهار کرد: این موضوع در سطح سازمان در ۱۵ برنامه تخصصی به تفکیک تشریح عناوین برنامه، اهمیت و ضرورت، مستندات لازم، پیش نیازها، اهداف برنامه (کلی، کمی و کیفی)، چگونگی فرآیند و روش اجرا، زمان اجرا، منابع مورد نیاز (انسانی، تجهیزات و مالی) بررسی می شوند و مورد نظارت قرار می‌گیرند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: برنامه‌های وزارت و سازمان که در حوزه معاونت سوادآموزی استان قابلیت اجرا و تحقق دارند در 102 برنامه تعریف شده‌اند که ضمن پاسخگویی به کلیه جزئیات و نیازهای اساسی حوزه تعلیم و تربیت بزرگسالان، قابلیت رصد و گزارش‌گیری دقیق و تحقق برنامه‌ها را لحاظ و تضمین می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار