معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

سیستان و بلوچستان هدف بازارهای گردشگری اروپایی

زاهدان (پانا) - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان اعلام کرد با توجه به مذاکرات انجام شده، در سفر احمد شیخی مشاور گردشگری استان سیستان و بلوچستان به کشور عمان، توافقات جدیدی حاصل شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
سیستان و بلوچستان هدف  بازارهای گردشگری اروپایی

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی اظهار کرد: با توجه به مذاکرات انجام شده، در سفر احمد شیخی مشاور گردشگری استان سیستان و بلوچستان به کشور عمان، توافقات جدیدی حاصل شد.

او ادامه داد: با توجه به مذاکرات انجام شده، در سفر احمد شیخی مشاور گردشگری سیستان و بلوچستان به کشور عمان با تور اپراتورهای عمانی که با بازارهای هدف گردشگری اروپایی فعالیت می کنند، توافق های لازم حاصل شده است که می تواند زمینه افزایش ورود گردشگران بین المللی را به استان فراهم کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان افزود: از آنجایی که اکثر تورهای گردشگران خارجی ورودی به کشور از شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و چند مقصد سنتی مشخص صورت می‌گیرد و به دلیل بعد مسافت تورهای اندکی به سیستان و بلوچستان از این مسیرها صورت می گیرد، از این رو مسیر عمان یک محور استراتژیک و تاثیرگذار برای توسعه گردشگری استان محسوب می شود.

او در پایان تصریح کرد: با رایزنی های صورت گرفته با بخش خصوصی عمان، در آینده نزدیک شاهد رونق گردشگران خارجی ورودی به استان به صورت مستقیم از طریق فعال کردن این مسیر خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار