صالح: حساسیت‌های بسیاری درباره رتبه بندی مدارس غیردولتی وجود دارد

تهران (پانال) - مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از مدون شدن فعالیت‌های پرورشی مدارس و ابلاغ آن به تمام مدارس غیردولتی از اول مهرماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
صالح: حساسیت‌های بسیاری درباره رتبه بندی مدارس غیردولتی وجود دارد

به گزارش ایسنا، سعید صالح در این باره اظهار کرد: مهارت‌آموزی از جمله برنامه‌های مدارس غیردولتی در سال تحصیلی آتی خواهد بود.

وی افزود: طرح کامل اجرایی فعالیت‌ها و برنامه‌های پرورشی در مدارس آماده شد و سال گذشته در شش استان مورد نظر خواهی قرار گرفت و نظرات معاونان پرورشی مدارس برند در این شش استان را دریافت کردیم. در نهایت کتابچه‌ای آماده شد که از اول مهر در اختیار کل مدارس غیردولتی قرار می‌گیرد.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مربیان پرورشی راهنمای خوبی برای انجام فعالیت‌های پرورشی شامل ۳۰ فعالیت اصلی و کلیدی خواهند داشت، گفت: برای اجرایی شدن کامل آن نیز طرح‌هایی را در دست تهیه داریم که فقط در حد ابلاغ کتاب نیست.

صالح درباره رتبه بندی مدارس غیردولتی نیز گفت: رتبه بندی مدارس غیردولتی از آن دست طرح‌هایی است که مدل پژوهشی آن نیز انجام شده و آماده است اما اجرای آن نیازمند سیاستگذاری و تصمیم‌گیری در سطوح بالاتر است و اگر موافقت وزیر را بگیریم، اجرای آن را آغاز می‌کنیم. این کار جوانبی دارد و حساسیت‌های بسیاری روی آن وجود دارد، به همین خاطر باید همه جوانب آن درنظر گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار