پیام تسلیت ولایتی به معاون دبیرکل اتحادیه بین المجالس اسلامی

تهران (پانا) - مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی درگذشت پدر معاون دبیرکل اتحادیه بین المجالس اسلامی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۹۰۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت ولایتی به معاون دبیرکل اتحادیه بین المجالس اسلامی

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، در پی درگذشت ابوی بزرگوار علی اصغر محمدی معاون دبیرکل اتحادیه بین المجالس اسلامی، پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام ولایتی خطاب به معاون محترم دبیر کل اتحادیه بین المجالس اسلامی آمده است: دریافت خبر درگذشت ابوی بزرگوار جنابعالی مرحوم غلامعلی محمدی سیجانی موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.
وی افزود: جنابعالی که به عنوان دیپلماتی برجسته و تاثیر گذار در عرصه های مختلف و به ویژه در حوزه سیاست خارجی کشور با تعهد، تخصص و تلاش دلسوزانه، مشفقانه و صادقانه، همواره در طول سالهای طولانی خدمت، در جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی و ایران عزیز همت گمارده و منشاء خدمات ارزشمند و ماندگاری بوده اید و اینجانب در طول سال های متمادی همکاری و دوستی، همواره از مشورت ها و همراهی شما بهره مند بوده ام، پرورش یافته چنین پدر بزرگوار و ارادتمند به اهل بیت(علیهم السلام) هستید که امروز در فقدان ایشان اندوهگین می باشیم.
در پیام ولایتی آمده است: اینجانب مصیبت درگذشت ایشان را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و غفران الهی و برای شما، خانواده معظم و تمامی بازماندگان صبر و اجر و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار