برانکو گزینه سرمربیگری استقلال شد

تهران (پانا) - شوالیه استقلالی‌ها بدنبال ادعای سریالی عجیبش اینبار سراغ محبوب‌ترین سرمربی 20 سال اخیر پرسپولیس رفته است.

کد مطلب: ۱۰۸۹۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برانکو گزینه سرمربیگری استقلال شد

هرگاه در فوتبال ایران بحث ادعاهای عجیبی مطرح می‌شود که دود از سر انسان بلند می‌کند، در بیشتر موارد باید ردی از علی فتح‌ الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال دید که هر از چندگاهی ادعاهای عجیبی را مطرح می‌کند و البته اکثر ادعاهایش اگر راه رد آن وجود داشته باشد، رد شده و خیلی زود مشخص می‌شود آن ادعا پوچ و خیالی بوده است.

شاید ردیف کردن لیست ادعاهای رد شده و خیالی مدیرعامل سابق استقلال کار سختی باشد و چند روزی زمان ببرد اما برای مثال می‌توان از بحث دربی خیالی که فتح‌ الله‌زاده که مطرح کرد و در آن مدعی شد استقلال در یک بازی پرسپولیس را 8 تایی کرده نام برد و یا ادعای آوردن لیونل مسی به استقلال و این اواخر ادعایی عجیب درباره علاقه مهدی مهدوی‌کیا اسطوره پرسپولیس به حضور در استقلال که به سرعت تکذیب شد.

اما در کنار این ادعاها، فتح الله‌زاده که نشان داده علاقه خاصی به مدیرعاملی در استقلال دارد و البته خودش را مفتخر به دریافت نشانه شوالیه ورزش کرده است، ادعایی جدید را مطرح کرده و در گفت‌وگویی که روی جلد خبرورزشی هم رفته است، مدعی شده که همین چند وقت پیش برای هدایت استقلال با برانکو مذاکره کرده و پس از مذاکره با برانکو بوده که از سوی وزارت ورزش برکنار شده است.

حالا باید منتظر ماند و واکنش برانکو را به این ادعا داد و احتمالا آماده ادعای جدید شوالیه آبی‌ها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار