استاندار گیلان:

امام خمینی (ره) نماد عزت ملی و کلام آن روشن ضمیر، هدایتگر همه زمان هاست

رشت ( پانا) - به مناسبت فرارسیدن چهاردهم خرداد سالروز ارتحال جانگذاز معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) استاندار گیلان گفت امام راحل نماد عزت ملی است و کلام آن روشن ضمیر، هدایتگر همه زمان هاست و همچنان نیازمند راه و گفتمان امام (ره) در مدیریت کشور و برقراری حاکمیت ملی هستیم.

کد مطلب: ۱۰۷۷۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
امام خمینی (ره) نماد عزت ملی و کلام آن روشن ضمیر، هدایتگر همه زمان هاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ متن نوشته ارسلان زارع در صفحه اینستاگرامی وی به شرح زیر است؛

امام خمینی (ره) نهضت اسلامی ایران را بر پایه آزادی و استقلال بنا نهاد؛ آزادی نه به معنای هرج و مرج و بی نظمی و استقلال، نه به معنای انزوا و عزلت گزینی.

نفی شرق و غرب در اندیشه های امام (ره) از یکسو ناشی از قدرت ایمان و از سوی دیگر باور به اهمیت نقش مردم بود و مبتنی بر همین دیدگاه؛ آن فقید سعید روشن ضمیر با بیانی شفاف و صریح تأکید می‌کرد که تمام ارکان جمهوری اسلامی به دست مردم و با آرای مردم خواهد بود.

شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی در سایه هدایت‌های امام عظیم الشأن به شایستگی معنا شد و امروز هم رهبر معظم انقلاب، همان مسیر را ادامه می‌دهند و رهنمودهای ایشان؛ همواره راهگشا و در ایجاد شرایط نوین در کشور تأثیرگذار بوده است.

همچنان نیازمند راه و گفتمان امام (ره) در مدیریت کشور و برقراری حاکمیت ملی هستیم؛ گفتمانی که به دفعات، رهبر معظم انقلاب بر اهمیت آن برای پیشبرد آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی تأکید کرده اند. امام راحل که توانست به عنوان روح یک ملت و امت، انقلابی عظیم را به سرمنزل مقصود برساند؛ بر قلب ها حاکم بود و باور داشت در هر صحنه ای که مردم حاضر باشند، به طور قطع پیروزی حاصل می شود.

لازم به یادآوری چندباره است که امام (ره) هیچگاه نسبت به آینده روشن انقلاب ناامید نشد، بلکه همواره امیدوار بود؛ برنامه هایی که همه ساله در بزرگداشت یاد امام راحل برگزار می شود، نشان می دهد که انقلاب و امام نزد مردم ایران همواره زنده است؛ چون راه امام زنده است؛ چون امام نماد عزت ملی است؛ چون کلام امام هدایت‌گر همه زمان‌هاست.

معتقدم امیدبخشی به مردم از آتیه روشن کشور، گام نهادن در راه امام (ره) و تزریق نا امیدی، فاصله گرفتن از مشی امام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار