مدارس غیرانتفاعی که در تهران تعطیل شدند از خرداد98 تذکر گرفته بودند

تهران (پانا) - نیک فطرت، مسئول مشارکت های مردمی و مراکز و مدارس غیردولتی در جلسه توجیهی کارشناس مسئولان مناطق و ناظرین طرح نظارت بر ثبت نام و شهریه مدارس غیردولتی شهر تهران در ارتباط با نظارت برعملکرد مدارس غیرانتفاعی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۷۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مدارس غیرانتفاعی که در تهران تعطیل شدند از خرداد98 تذکر گرفته بودند

در این نشست نیک فطرت، مسئول مشارکت های مردمی و مراکز و مدارس غیر دولتی گفت: این فرصتی برای توجیه بهتر مدارس غیر انتفاعی است. مدارس ما با همکاری خوب سازمان غیرانتفاعی و اداره کل شهر تهران به موقع طرح را انجام دادند. در این جلسه توجیهی حاضرین نقد کنند تا بتوانیم کار را بهتر پیش ببریم.

نیک فطرت افزود: با سامانه 4317 کار الکترونیکی انجام می شود و در تسهیلگری، نظارت ما با مشکل کمتری روبروست.

وی در ادامه بیان کرد: موضوع نظارت در جهت حل مشکلات است و جهت رسیدگی به امور مردم و ارباب رجوع این طرح پیاده می شود. هر حرکتی انجام دهیم با هدف پاسخگویی به مردم است. بنابر آماری که ارایه دادیم ما نسبت به سنوات گذشته تخلفات کمتری داشتیم و امیدواریم این روند نزولی باشد.

مسئول مشارکت های مردمی و مراکز و مدارس غیر دولتی با اشاره به اینکه آرای صادره برای تعطیلی برخی از مدارس غیرانتفاعی شهر تهران مربوط به شهریه سالهای قبل بوده، گفت: مدارسی که تعطیل شدند قرار بوده از خرداد 98مدارک استرداد مازاد شهریه را به منطقه خودشان یا اداره کل ارایه دهند و با وجود تماس های مکرر، چیزی دریافت نشد و با توجه به شرایط موجود شورای تهران تصمیم گرفت رای را با شدت بیشتر صادر کند و البته هنوز فرصت جبران دارند.

نیک فطرت بر هماهنگی میان ناظرین سازمان و منطقه تاکید کرد و این مهم را دغدغه اول مرکز مشارکت های مردمی و غیرانتفاعی ها اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار