تأییدمدارک 219 فرهنگی متقاضی انتقال ازآموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - مستندات و مدارک 219 نفر از فرهنگیان متقاضی انتقال از آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در کمیته توسعه مدیریت و برنامه ریزی این منطقه بررسی و تأیید شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تأییدمدارک 219 فرهنگی متقاضی انتقال ازآموزش و پرورش ناحیه یک ری

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری در این جلسه اظهار کرد: تعداد 197 نفر از این افراد را متقاضیان انتقال برون استانی و تعداد بیست و دو نفر را هم متقاضیان انتقال درون استانی تشکیل داده‌اند.

او در ادامه افزود: امسال مستندات و مدارک تمامی متقاضایان انتقال کامل بود، بر این اساس در این مرحله از بررسی‌ها درخواست هیچ یک از فرهنگیان متقاضی انتقال از این منطقه، متوقف نشد.

نصیری اضافه کرد: ادامه فرایند بررسی مدارک و اولویت‌های درخواست‌ کنندگان انتقال، طبق جدول زمانبندی ابلاغ شده، در سامانه وزارتی انتقالات به آدرس اینترنتی: https://enteghalat.com انجام می شود و مسئولان منطقه‌ای آموزش و پرورش دخالتی در تعیین نتایج نهایی آن ندارند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در بخش دیگری از اظهارات خود، گفت: فرهنگیان دارای 30 سال سابقه خدمت و یا بیشتر از آن با مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر، صرفاً تا پایان خرداد 99 فرصت دارند تا در مورد بازنشستگی و یا ادامه همکاری خود با آموزش و پرورش تصمیم بگیرند.

بهروز نصیری بیان کرد: فرهنگیان دارای 30 سال سابقه کار با مدرک تحصیلی کارشناسی برای ادامه همکاری با آموزش و پرورش لازم است فرم درخواست ادامه همکاری را که در دفتر امور اداری و تشکیلات منطقه ارائه می‌شود، دریافت و تکمیل کنند.

او تصریح کرد: فرهنگیان دارای 30 سال سابقه کار با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر برای ادامه کار تا سی و پنج سال، نیازی به تکمیل فرم درخواست ادامه همکاری ندارند، اما این دسته از افراد هم چنانچه هم اکنون سی و پنج سال و یا بیشتر سابقه کار دارند برای ادامه همکاری تا سقف سی و هشت سال، باید فرم درخواست اداری ادامه همکاری را تکمیل و تسلیم کنند.

رییس کمیته توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری یادآور شد: امسال، سهمیه بازنشستگی زودتر از موعد اختصاص یافته به فرهنگیان متقاضی در این منطقه تعداد دوازده نفر ‌است و صرفاً به متقاضیانی اختصاص می‌یابد که داری تأییدیه معتبر کمیسیون پزشکی آموزش و پرورش شهرری، دال بر تأیید بازنشستگی زودتر از موعد باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار